[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/05/2007 @ 18:13 maatje | Help, we kunnen niet goed kiezen (lees: het niet eens worden) tussen de volgende jongensnamen: Ducan Storm Bowen Torin Ik ben erg benieuwd, wat jullie de mooiste vinden, zodat we hopelijk snel tot een besluit komen... Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes, Maatje |
| 31/05/2007 @ 18:20 ik | Ik vind Storm het mooiste! |
| 31/05/2007 @ 19:01 maatje | Bedankt voor jullie reacties! Storm komt oorspronkelijk uit engeland, las ik ergens op internet, dus wat dat betreft zit het wel goed. Maar ik zal nu toch echt eens een keuze moeten maken, want ik zit al in mijn 37e week. Help! ![]() |
| 31/05/2007 @ 19:18 Lins | Ik vind Ducan wel een mooie naam deze spreekt mij het meest aan van de 4 namen laat het wel wete wat je heb gekozen ![]() |
| 31/05/2007 @ 19:25 Tiwi | Ik vind Storm dus echt helemaal niks als naam voor je kind. Ik denk niet dat je kindje hier blij mee zal zijn als hij straks naar school gaat. Van het rijtje zou ik dan denk ik ook voor Ducan kiezen. Maar het zijn ook allemaal namen waar ik ook geen wauw gevoel bij krijg... ![]() |
| 31/05/2007 @ 19:41 Esra_Emre ![]() | Hmm.. ik vind de namen eerlijk gezegd niks. Dan zou ik toch voor Duncan gaan ipv Ducan.. |
| 01/06/2007 @ 09:16 Nikki ![]() | Ik vind Storm ook niet meteen DE naam maar uit je lijstje de enige die ik ook maar in overweging zou nemen - té aparte namen vind ik maar niks... |
| 01/06/2007 @ 17:02 maatje | Wat leuk dat ik zoveel reacties krijg. Bedankt! Maar pfff, zo wordt het er beslist niet makkelijker op... Zou ik misschien teveel namen hebben gezien (3 voornamenboeken door geploeterd én het internet afgestruind)? Echter moet ik dit weekend de knoop écht gaan doorhakken, want het kaartje moet ook nog worden ontworpen. Overigens, mijn voorkeur gaat uit naar Storm omdat deze naam zo stoer klinkt, maar als iemand anders soms nog betere suggesties heeft... Ik hoor het graag! |
| 01/06/2007 @ 17:15 valentijntje | Ha! Ook ik vind de namen wel erg apart hoor! Bij Ducan las ik ook eerst Duncan, wat ik wel mooier vind ook! Storm vind ik een meisjes-naam, sorry. Bowen vind ik leuk! Torin ben ik niet helemaal weg van.. Succes ermee! x |
| 01/06/2007 @ 17:16 Vy | Wat vind je van Thor? of Arwen? Of Devon? (Lijkt me nog in je lijstje te passen!) Persoonlijk vind ik Storm vrij mooi!! En idd stoer! Zelf hoor ik graag; Tymen Thibbe Rune Iben Sybren |
| 04/06/2007 @ 08:52 maatje | De beslissing is eindelijk gevallen... Het is toch Storm geworden. Nogmaals bedankt allemaal! ![]() |
[Reageer]

Jullie mening gevraagd ...