[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/05/2007 @ 19:28 suusje2512 | Had onze dochter ook, maar als ik een speentje gaf was het goed. Oftewel onze meid had gewoon nog wat zuigbehoefte niet specifiek honger. |
| 01/06/2007 @ 08:26 Peg | Hallo, Mijn kindje is 8 maand oud, dus niet echt vergelijkbaar, maar zij zuigt ook nog op haar vingers, maar enkel als reflex, zeker niet van honger. Ze neemt wel geen tutje, misschien zijn haar vingertjes een vervangmiddel hiervoor. Groetjes, Peg |
| 01/06/2007 @ 09:03 Hannie ![]() | Mijn zoontje begon ook tegen de 10 weken op zijn vingers te sabbelen. Het was bij ons ook geen honger. |
| 01/06/2007 @ 10:25 Martine ![]() | Het kan ook betekenen dat hij nog een boertje moet laten. |
| 12/06/2007 @ 14:02 | Hallo, Mijn dochtertje had al in de baarmoeder op haar handje gesabbeld, want haar vingertje was al beschadigd toen ze eruit kwam. Dit doet zij nog steeds, maar alleen als ze OF honger heeft, OF zuigbehoefte (troost) Meestal is na de voeding ook het handje verdwenen, maar soms geeft ze daarmee wel nog aan niet genoeg te hebben gehad, want dan volstaat het speentje ook niet. |
| 12/06/2007 @ 22:33 Mieke | Hallo, ons dochtertje doet dat ook en met een tutje is het dan opgelost. Zelfs vlak na haar flesje steekt ze haar beide (!) handjes in haar mondje ![]() |
[Reageer]

Zuigen op vingers : nog honger ?