< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's voeding » Zuigen op vingers : nog honger ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's voeding
Zuigen op vingers : nog honger ?
31/05/2007 @ 19:13

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Onze baby van 10 weken zuigt al een week na elke voeding op zen vingers. is dat een teken van nog honger ( ik dik de pap al in met Nutriton ) of is het een teken dat hij zen vingers begint te ontdekken ?

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 19:22
snoepie68

Hoi

mijn zoontje is bijna 6 maanden en doet dat ook nog,is volgens mij gewoon de zuigbehoefte die de babytjes hebben en ook de handjes die ze ontdekken he
Als jou kindje nog honger heeft begint hij wel te huilen

groetjes,Jolanda

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 19:28
suusje2512

Online Status
Had onze dochter ook, maar als ik een speentje gaf was het goed. Oftewel onze meid had gewoon nog wat zuigbehoefte niet specifiek honger.

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 08:26
Peg

Hallo,
Mijn kindje is 8 maand oud, dus niet echt vergelijkbaar, maar zij zuigt ook nog op haar vingers, maar enkel als reflex, zeker niet van honger. Ze neemt wel geen tutje, misschien zijn haar vingertjes een vervangmiddel hiervoor.
Groetjes,
Peg
Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 09:03
Hannie

Mijn zoontje begon ook tegen de 10 weken op zijn vingers te sabbelen. Het was bij ons ook geen honger.

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 10:25
Martine

Het kan ook betekenen dat hij nog een boertje moet laten.

[Laatst gewijzigd door Martine - 01/06/2007 @ 10:25] - Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 11:08
Niki

Mijn zoontje deed het ook...hij dronk hele fles op en dan zat ie te zuigen...sind ik het beetje meer geef dan drinkt ie hoeveel hij wilt en stopt als ie niet meer wilt,doet ie het niet meer...maar het is per kind verschillend...
Niki

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 11:16
katje

Als hij dat doet nadat hij gegeten heeft, iz dat niet van de honger. Ik denk dat hij anders wel zou weten.

Mijn dochter zuigt ook steeds op haar handen en dat is een manier om ze te leren kennen.

Soms zijgt ze er op wanneer ze honger heeft (voor het eten) en dan weent of zeurt ze tussendoor ook.

Grtjs,

Katje

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 14:02

Hallo,

Mijn dochtertje had al in de baarmoeder op haar handje gesabbeld, want haar vingertje was al beschadigd toen ze eruit kwam.
Dit doet zij nog steeds, maar alleen als ze OF honger heeft, OF zuigbehoefte (troost)
Meestal is na de voeding ook het handje verdwenen, maar soms geeft ze daarmee wel nog aan niet genoeg te hebben gehad, want dan volstaat het speentje ook niet.
Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 22:33
Mieke

Online Status
Hallo,

ons dochtertje doet dat ook en met een tutje is het dan opgelost. Zelfs vlak na haar flesje steekt ze haar beide (!) handjes in haar mondje
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]