< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » S'nachts wieg, overdag ledikant?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
S'nachts wieg, overdag ledikant?
31/05/2007 @ 19:39
jeannet

Online Status Stuur bericht
Hoi,

Ik heb een wiegje op onze slaapkamer staan, en een ledikantje op de babykamer. Nou vroeg ik me af of je het ook zo kan doen, dat de baby s'nachts in de wieg ligt, dan ligt het lekker dichtbij, en overdag in zn eigen ledikantje?
heeft iemand hier ervaring mee? Ook omdat het matrasje van het wiegje niet geweldig is (schuim, zelf op maat gemaakt 5 cm dik) dus weet ik niet of het goed is als de baby hier altijd in slaapt.
Wie heeft er tips voor mij

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 19:49

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dante lag tot 7 weken in zijn reiswieg. eerst bij ons in de kamer maar dan wordt je altijd wakker van de minste kik. Op 2 wk sliep hij in zijn reiswieg in zijn bedje en op 7 weken in zijn groot bed in een slaapzak. Dat lukt perfect. Ik heb de babyfoon naast me staan en wordt nu enkel wakker als hij echt weent van de honger, elke nacht rond 3 u. Hij ligt dan meestal al 45 min te brabbelen van het wakker worden maar daar word ik nog niet wakker van.
Overdag ligt hij in zijn park bij ons in de living.

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 22:19
ik

hoi,

Bij ons sliep hij overdag in de living in zijn park en s nachts in zijn wieg (de mijne nog geweest) bij ons op de kamer.

Als hij niet meer wakker wordt s nachtsom te drinken, kan je beeje beter in eigen kamertje leggen, hebben wij ondervonden, anders wordt ie soms wakker van zijn mama en papa en omgekeerd

groetjes

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 22:32
coyote

onze levi slaapt overdag beneden in zijn wiegje en 's avonds bij ons op de kamer in zijn bedje.is het begin lag hij in de reiswieg naast mij. hij slaapt al meer dan 2maand door ma laat hem nog lang bij ons ligge,gewoon voor de schrik van wiegendood,nu hoor ik hem meestal ademen en dat stelt me dan gerust.

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 23:04
ik

Hallo,

ja als ze snel doorslapen is het iets anders natuurlijk.
Ons kanjertje heeft er wel een aantal maanden langer over gedaan om door te slapen (lees: hij was 10 maanden)

Groetjes

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 23:19
lietje

Hoi jeanette,

Ik heb hier precies het zelfde gedaan. wij slapen boven en robin heeft zijn kamer beneden. De eerste 6 weken heeft hij in wiegje s'nachts bij ons op de kamer geslapen en over dag dan in zijn eigen kamer beneden. In de wieg ook een zelf gemaakt schuimkussen tussen de 5 en 10 cm dik.
Ik deed Bv en was erg handig dat ik niet steeds naar benden moest lopen.
Dus lijkt me prima wat je doet!
Lekker genieten straks!

Groeten lia

P.S en als het je niet bevalt doe je het toch anders na een poosje.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]