[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/06/2007 @ 22:45 Inge | Hey Alida, Je hoeft je echt nog geen zorgen te maken hoor. Wij zijn nu bezig van augustus. Gaan onze 11de maand in . Normaal gezien rekenen ze toch een jaar. Pas dan wordt eigenlijk aangeraden om eens bij de dokter te passeren.Enkele maanden terug ben ik al wel bij de gynecologe geweest (dit vooral omdat ik suikerziekte heb, dat maakt het allemaal nog wat moeilijker) en toen hebben ze de eerste controle al gedaan. Kijken of er al dan niet een eisprong is, nazicht v/d baarmoeder, de zwemmertjes van mijn man gecontroleerd..... Alles leek in orde te zijn. Dus nu verder klussen tot augustus, en zijn we dan nog niet zwanger kunnen we verder gaan bekijken wat er kan gebeuren. In ieder geval, ik hoop dat uw geduld niet meer te lang op de proef wordt gesteld!! Hopelijk kunnen we allemaal snel zeggen dat we eindelijk een babytje verwachten!! groetjes, Inge |
| 10/06/2007 @ 12:58 | Hai iedereen, Bedankt voor jullie reacties, Ik heb een tijdje geen internet gehad..pffff.. Nou ondertussen heb ik het van me af kunnen zetten, moet ook wel heb een nieuwe drukke baan.. En plus ik heb een aantal zwangere vriendinnen om me heen plotseling dus ik ga eerst van hun kleintjes geniten zometeen..hihi.. Baalde wel toen de doorkwam uiterrard, maar ik zie het nog wel.Binnenkort vakantie en misschien dat ik dan eindelijk voldoende rust heb dat het dan raak is.. Ik hoop voor jullie natuurlijk ook het beste! Groet Alida |
[Reageer]

wie ook 6 maanden bezig?

erdoorkomen.
. Normaal gezien rekenen ze toch een jaar. Pas dan wordt eigenlijk aangeraden om eens bij de dokter te passeren.