< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » wie ook 6 maanden bezig?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
wie ook 6 maanden bezig?
31/05/2007 @ 21:32
Alida Jonkman

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hai,

Wij zijn nu vanaf november bezig. Heel spannend de 1e 3 maanden.
De 4e maand dacht ik ik laat het los (4 dagen overtijd niet zwanger).
De 5e maand dacht ik hoezo een week te vroeg?
En nu ben ik gewoon rondweg gefrustreerd, want ik kan er eigenlijk geen peil meer op trekken.
Ik behoor eigenlijk nu ongesteld te zijn volgens de cyclusbanner.
Maar die heb ik aangepast, omdat ik vorige keer na 21 dagen al ongesteld was dus die klopt ook niet natuurlijk bedacht ik me later.

Nog meer gefrustreerde dames?

groet Alida

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 21:45
mie

ik begrijp je kompleet! In oktober vorig jaar heb ik op 6 weken een miskraam gehad! Daarna 6 maanden proberen en nu terug zwanger! Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, want dat zal alleen maae meer van je lichaam vragen! En heb zeker geen seks enkel en alleen om een baby te krijgen, vergeet niet dat er nog liefde moet bij zijn! Begrijp me niet verkeerd hé! Probeer er iets minder mee bezig te zijn en meer te genieten van elkaar!
Veel succes en duimen dat het deze keer wel prijs is

Groetjes

Mie

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 21:54
Alida Jonkman

Hai mie,

Bedankt voor je reactie.
Je hebt absoluut gelijk, maar het is lastiger dan ik dacht.

Ik ben in elk geval heel blij voor jou!
Doet mijn hoop ook leven..
Succes en geniet van je laatste 6 maanden!

groetjes Alida

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 13:34
greet

Online Status Stuur bericht
alida ,

6 maanden is nog niet zo lang hoor. natuurlijk , als je er op wacht lijkt het wel heel lang.
bij mij heeft het ook 6 maanden geduurd. achteraf bezien , helemaal niet lang dus. helaas is dit uitgedraaid op een miskraam.
je kan mss je temperatuur elke morgen meten , zo weet je wanneer je eisprong is geweest en wanneer je dus ongesteld moet worden , zo weet je ook wanneer je al dan niet overtijd bent.

groetjes , greet

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 20:35
wendydekock

hoi,

ik ben ook sinds november (dus ook 6 maand) gestopt met de pil. zijn van dan af ook bezig. ik moet je wel zeggen mijn eerste nod kwam er maar laat door hoor je kan het allemaal zien in mijn profile. en nu de ronde waar ik nu doorga waren maar 19 dagen tussen. ik weet dat het niet makelijk is maar ik zet men gedachten op andere dingen soms is het wel niet zo makelijk maar toch probeer ik er niet aan te denken en heb ik in geval van nod toch steeds iets bij als ik ergens naartoe ga of ga werken. heb niet zo graag ongelukjes als de erdoorkomen.

neem er je tijd voor en denk er zo weinig mogelijk aan. en als het een jaar duurt kan je nog steeds bij de dokter gaan. en testen laten uitvoeren of alles wel normaal is.

nu ik hoop voor jou het beste en voor je
Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 22:45
Inge

Online Status
Hey Alida,

Je hoeft je echt nog geen zorgen te maken hoor.
Wij zijn nu bezig van augustus. Gaan onze 11de maand in . Normaal gezien rekenen ze toch een jaar. Pas dan wordt eigenlijk aangeraden om eens bij de dokter te passeren.
Enkele maanden terug ben ik al wel bij de gynecologe geweest (dit vooral omdat ik suikerziekte heb, dat maakt het allemaal nog wat moeilijker) en toen hebben ze de eerste controle al gedaan. Kijken of er al dan niet een eisprong is, nazicht v/d baarmoeder, de zwemmertjes van mijn man gecontroleerd.....
Alles leek in orde te zijn. Dus nu verder klussen tot augustus, en zijn we dan nog niet zwanger kunnen we verder gaan bekijken wat er kan gebeuren.

In ieder geval, ik hoop dat uw geduld niet meer te lang op de proef wordt gesteld!! Hopelijk kunnen we allemaal snel zeggen dat we eindelijk een babytje verwachten!!

groetjes,
Inge

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 12:58

Hai iedereen,

Bedankt voor jullie reacties,

Ik heb een tijdje geen internet gehad..pffff..

Nou ondertussen heb ik het van me af kunnen zetten, moet ook wel heb een nieuwe drukke baan..
En plus ik heb een aantal zwangere vriendinnen om me heen plotseling dus ik ga eerst van hun kleintjes geniten zometeen..hihi..

Baalde wel toen de doorkwam uiterrard, maar ik zie het nog wel.
Binnenkort vakantie en misschien dat ik dan eindelijk voldoende rust heb dat het dan raak is..

Ik hoop voor jullie natuurlijk ook het beste!

Groet Alida
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]