Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/07/2007 @ 21:33 whoessy ![]() | ![]() |
| 04/08/2007 @ 16:22 | ongerustheid Hallo allemaal; Ben al enkele weken jullie mailtjes aan het lezen en ze hebben me een hart onder de riem gestoken. zelf ben ik nu 8 weken en 3 dagen zwanger en eerste echo gehad toen ik 6 weken was. Tot mijn grote schrik zat ik met een bloedklonter (innestelingsbloeding noemde de gyn. dit) Ik kan je zeggen dat ik er nog steeds niet gerust in ben,gyn. vertelde me mijn gewone gang te gaan maar ik werk als verpleegkundige in een rustoord waar we zwaar hulpbehoevende mensen moeten verzorgen en ik was bang dat er iets zou gebeuren.Ben naar de huisarts geweest en begin volgende week met een klein hartje weer te werken. Met vruchtje was alles goed zag ook het hartje "flitsen" wat me toch gerustelde.Tis onze eertse kindje en we zijn wat ontwetend.Kzal maar gerust zijn als ik 12 weken ben en tel de dagen af. Wel nog geen bloedverlies gehad. Zo dat was even mijn verhaal.Verder wens ik jullie allemaal een fijne zwangerschap en bevalling toe en hopelijk tot gauw.Ik hou jullie op de hoogte Groetjes Heidi |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Ik ben eerst!