Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/08/2008 @ 10:27 Val ![]() | Iedereen is in vakantie zeker? Groetjes |
| 12/08/2008 @ 10:19 sofie | Halloooooo, Amai, wat is dat schandalig lang geleden, shame on me! Mja, ik weet niet waar ik eerst moet beginnen, zo'n 2 mini's, daar heb ik m'n handen wel mee vol! ![]() Charlotte is in het weekend begonnen met groentenpap (aardappel en worteltjes) en heeft ervan 'geproefd'. Per ongeluk heeft ze een hapje doorgeslikt. ![]() Ik hield m'n hart vast voor in de crèche, maar hopla, daar heeft ze meteen een half bordje leeggegeten met aardappeltjes en spinazie!!!! Ik zo fier als een gieter, hoor! ![]() ![]() ![]() En verder heeft zij dit weekend voor het eerst melk (poeder) gedronken en geen BV, emo-moment voor de mama! Aangezien zij heel veel last heeft van exzema, moest ik proberen 6m alleen BV te geven (en gelukkig is het gelukt). Deze melk gaat er even vlot in, misschien nog vlotter dan de BV. ![]() De grote broer Mathieu is helemaal gek van zijn zus, wil ze altijd maar kusjes geven en ervoor zorgen. Heerlijk om die twee bezig te zien. Zij kijkt enorm op naar de grote broer en houdt hem goed in de gaten, hoor! Allee, ik ga hier even verder werken, Tot een dezer, ![]() dikke kussen Sofie |
| 21/08/2008 @ 21:58 Jessy ![]() | Petra, Hangt haar tutje aan zo'n koordje ? Nica haar tut hangt hieraan en zij steekt ze s'nachts zelf in haar mond. Ze zoekt het koordje en dan vindt ze de tut. Grtz, Jessy |
| 23/09/2008 @ 11:58 Jessy ![]() | Oooooh Leia, zo'n mooie fotootjes op je profiel !!!! Echt schattig ![]() |
| 23/09/2008 @ 14:06 Leia ![]() | Dankuwel hoor Jessy! ![]() Idem bij jou! Jou 2 schatjes zien er zoooo lief en schattig uit!! Hoe gaat het nog met jou en je gezin?? ![]() Grtjs Leia |
| Gisteren @ 13:34 Petra ![]() | Oei het is hier een beetje stil gevallen. Vanwegen ons de beste wensen voor het nieuwe jaar. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Tweede kindje in Februari

.

Hopelijk kunnen jullie troost vinden in jullie verdriet. Dikke knuffel hoor! Ben wel blij te lezen dat de kindjes het goed stellen.
)

Sinds een paar dagen laat ze nu ook je handen los als ze recht staat. Maar haar evenwicht is toch nog niet dat hoor met als resultaat dat ze dan op haar poep valt. Maar dat vindt ze natuurlijk de max hé. Ja, voor ons is het toch wennen hoor dat ze zo'n grote sprongen maakt. Rowie was op motorisch vlak veel trager in ontwikkeling aangezien ze geen evenwicht had (door gehoorprobleem).