< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Net zwanger

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/06/2007 @ 16:44
Abby

Online Status Stuur bericht
Hoi Linda,

heb je inmiddels je tweede echo al gehad ? Ben erg nieuwsgierig om te horen hoe het is gegaan.
Het lijkt eeuwen te duren voor mijn eerste echo, maar ik wacht geduldig.

Heb je het inmiddels dan ook al verteld aan de familie of wacht je daar mee tot je wat meer zekerheid hebt, familie kan namelijk erg veel steun bieden tijdens het wachten.

Ik hoop snel weer iets van je te horen,
sterkte en groetjes

Abby

Link naar deze reactie
20/06/2007 @ 09:28
valentijntje

Online Status
Ha meiden.
Morgen krijg ik weer een echo! Erg spannend dus! Ben zo benieuwd! En ook een beetje bang.
Ik heb het aan mijn ouders wel al verteld omdat ik erg ziek ben en zij mij het weekend opgevangen hadden. Maar het is wel heel fijn dat ze het weten!
Ik laat jullie morgenmiddag gelijk even weten wat er te zien was.. of niet natuurlijk maar daar gaan we niet van uit..
maar hard voor me!
xx

Link naar deze reactie
20/06/2007 @ 09:31
lisa

Online Status
zullen we zeker doen linda! hopelijk is het goed nieuws morgen.
groetjes lisa

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 10:08
Abby

Hoi Linda,

En..... hoe ging je echo, kon je al wat zien ?
Ik moet maandag voor de eerste keer, kan ook niet wachten.

Laat maar snel weten, ik hoop dat alles in orde is en daar gaan we ook gewoon van uit.

Groetjes Abby

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 14:56
valentijntje

Online Status
Ha meiden. Gisteren de echo gehad en het zag er gelukkig goed uit en we konden het hartje goed horen en zien! Geweldig!! Hoop dat jullie het ook gauw mee mogen maken! Het is echt genieten van dat geluid!
xx

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 10:34
sweety

Online Status Bekijk profiel
Hoi iedereen!

Mijn naam is sweety.
Ik weet van vorige week vrijdag dat ik zwanger ben!
Toen ik mijn bloed heb laten trekken die donderdag ervoor was ik exact 4 dagen over tijd.
De dokter zei me dat ik pril zwanger ben en mijn hcg waarde was 1500.
Omdat ik inmaart jammer genoeg een mk gehad heb moest ik terugkomen voorbije week om ng eens mijn bloed te laten trekken om te zien of de waarde gestegen was.
Nu was ik dinsdag geweest en woensdag kreeg ik de mededeling dat ze gestegen waren van 1500 naar 9000.
Nu begin ik maandag aan mijn 6de week zonder en nu was mijn vraag of mijn waarden goed zijn voor dit aantal weken?

Ik heb wel met mijn gyn gebeld en ze zei me wel dat die waarde goed zijn vr mijn zwangerschap en dat ze goed aan het evolueren is dan.
Ik kan pas 9 juli naar haar voor mijn eerste echo en kan haast niet wachten!!!!
Ik hoop dat ik al een kloppend hartje kan zien dan en te horen krijg dat alles in orde is!!!

Kan er iemand me nog wat vertellen over hun verhalen?
Bedankt en veel liefs,

Sweety

[Laatst gewijzigd door sweety - 30/06/2007 @ 10:35] - Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 16:29
Abby

Hoi Sweety,

gefeliciteerd met je zwangerschap !!

Ik weet niets betreffende de waarden van je hcg, dat hebben ze bij mij nooit gedaan. Maar het zal toch vast wel goed zijn anders zouden de verloskundige en de dokter wel een extra onderzoek willen doen.

Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt over je zwagerschap, succes

Ik zelf heb vorige week maandag mn eerste echo gehad, ik kon het hartje zien kloppen (maar helaas niet gehoord) en de baby was duidelijk te zien daarbinnen. Heb alle foto's al gekopieerd en uitgedeelt, hihi
Het is echt fantastisch om je eigen kindje zo voor het eerst te zien.
Ik heb alleen wat moeilijkheden met het vrolijk zijn, voel me de laatste tijd juist erg ongelukkig, een beetje depressief zelfs (denk ik), moet veel huilen en ben absoluut mezelf niet

Maar het zal toch wel goed komen allemaal, dat hoop ik dan maar in ieder geval, we komen er wel doorheen hoor

Groetjes Abby
en laat nog even weten hoe je zwangerschap verloopt en je hcg waarden

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 19:21
sweety

Hey Abby,

Leuk he, om je kindje op de echo te kunnen zien!
Ben blij dat je het hartje hebt zien kloppen en het horen komt binnenkort wel!Dat zal volgende keer bij je echo zijn mss.
En over je gevoelens, dat zullen je hormonen wel zijn he, die een beetje met je gevoelens spelen!
Geniet gewoon maar van je zwangerschap en idd alles komt wel goed,!!!!

Liefs, sweety

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 16:19
Abby

Hey Sweety,

was inderdaad erg leuk om die echo te zien en het hartje te zien kloppen, de realiteit klopte ineens op mn deur.
Het was nog allemaal erg wennen en dan laat zo'n echo je toch echt beseffen dat het allemaal waar is.

Die hormonen word ik echt gek van, ik kan gewoon niet meer op mezelf rekenen, is af en toe zo raar, dan herken ik mezelf niet eens
Maar dat komt straks wel goed hoop ik, je lichaam moet toch een hoop veranderen dus het zal er wel allemaal bij horen.

Ik neem alles maar zoals het komt, ook al ben ik er niet altijd even blij mee.

Maar we genieten wel van de zwangerschap hoor, hebben de echo op de koelkast geplakt en we kijken nog iedere ochtnen vol verwondering ernaar

Maar hoe gaat alles met jou, geniet jij ook nog een beetje ?

groetjes Abby

Link naar deze reactie
06/07/2007 @ 18:29
justme

Ja dat herken ik wel! OOk ik heb vandaag mijn 1e echo gehad... Daaruit bleek dat ik er maar 1 dag naast zat...ben vandaag geen 10 weken, maar 9 weken en 6 dagen (toch goed berekend!). Moet wel zeggen dat ik , sinds ik weer thuis ben van de gyn, ik toch weer aardig van slag ben....Erg veel piekeren over van alles en nog wat. En daarbij: ik ben ook echt niet leuk voor mijn omgeving! Ben het grootste deel van de tijd moe, heb nergens trek in en voel me lamlendig (goh wat is zwanger zijn toch leuk!).
ff een gekke vraag: maar weet iemand of het schadelijk is om je haar te verven? ik lees hier overal zulke wisselende verhalen over!

Succes weer!

Gr Claudia
Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 14:15
Abby

Hallo,

volgens mij wordt het inderdaad afgeraden om je haar tijdens je zwangerschap te verven, maar dat staat volgens mij ook op de verpakking en de gebruiksaanwijzing. Ik zou daar eens goed naar kijken, misschien heb je wel wat vriendelijkere verven, die niet schadelijk zijn.

OWH, ik hou t bijna niet meer vol, ik moet nog 2 en een halve week wachten voor ik weer naar de verloskundige mag om het hartje te horen, het lijkt wel of ik gek wordt, de tijd gaat zo langzaam.

Maar gelukkig ook veel goed nieuws...
ik heb een nieuwe vaste baan gevonden en ondanks mn zwangerschap willen ze me toch aannemen, en ik maar denken dat alle wonderen de wereld uit waren
Ik ben zo blij, eindelijk wat vastigheid en wat geld in de la. Mag 1 augustus starten, ik kan niet wachten

Maar voor nu probeer ik te rustig aan te doen, bijna al mn klachten zijn onderhand verdwenen, alleen nog erg snel emotioneel

Ik wens iedereen de beste zwangerschap van de wereld, en joepie ik ben zo blij.

groetjes abby

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 16:11
just me

@Abby... Ik zal wel een leek zijn, maar hoe kun je zo'n leuk "strookje" aanmaken met de duur van je zwangerschap?

Vandaag trouwens weer een echo gehad (ben nu 10 weken,5dagen). Zo leuk!! Zwaaiende armpjes een schoppede beentjes! Echt super leuk om te zien!
Over 2 weken heb ik dan weer een echo ivm nekplooimetin..wel spannend...

Gr Claudia
Link naar deze reactie
12/07/2007 @ 09:30
Abby

Hey Claudia,

Dan klik je op 'zwangerschap' linksboven en dan op zwanger, dan zie je als het goed is een kopje met zwangerschapsberekening staat. Als je daar dan op klikt krijg je als het goed is een volledige instructie over hoe je dit aan kan maken en op kan slaan.
Ik deed er ook even over om m helemaal in orde te krijgen, maar gewoon proberen.
En als je nog vragen hebt dan zeg je het maar

Gefeliciteerd met je echo, ik kan ook niet wachten op de volgende, maar is helaas pas in mn 20ste week

Laat maar snel weer weten hoe het gaat met jou en de baby

Groetjes Abby

Link naar deze reactie
12/07/2007 @ 19:43
delphine

Hoi

Ik deed eergisteren en test en die bleek positief.K vraag me nu wel af hoe ik de exacte datum van de zwangerschap kan bereken.Is het vanaf de eerste dag dat je overtijd bent of vanaf de eisprong?Kan iemand mij hierbij helpen?
K verschiet ervan wat een prille zwangerschap allemaal met je lichaam oet,merken jullie dit ook?Groetjes en aan allen proficiat met jullie wondertje in de buik..

Link naar deze reactie
13/07/2007 @ 10:24
Abby

Hoi Delphine,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, en ja... alles wat de zwangerschap met je lichaam doet, dat merk ik ook ja, al enkele weken nu

De exacte datum bereken je door de eerste dag van je laatste menstruatie te pakken en dan naar vandaag te rekenen.

Laat maar snel weten hoe alles gaat, en als je graag bij wilt houden hoe ver je bent, dan kun je de zwangerschapsberekening van deze site gebruiken, dan krijg je net zo'n balkje vanonder zoals ik heb.

Groetjes Abby

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]