Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/06/2007 @ 09:28 valentijntje | Ha meiden. Morgen krijg ik weer een echo! Erg spannend dus! Ben zo benieuwd! En ook een beetje bang. Ik heb het aan mijn ouders wel al verteld omdat ik erg ziek ben en zij mij het weekend opgevangen hadden. Maar het is wel heel fijn dat ze het weten! Ik laat jullie morgenmiddag gelijk even weten wat er te zien was.. of niet natuurlijk maar daar gaan we niet van uit.. xx |
| 20/06/2007 @ 09:31 lisa | zullen we zeker doen linda! hopelijk is het goed nieuws morgen. groetjes lisa |
| 22/06/2007 @ 14:56 valentijntje | Ha meiden. Gisteren de echo gehad en het zag er gelukkig goed uit en we konden het hartje goed horen en zien! Geweldig!! Hoop dat jullie het ook gauw mee mogen maken! Het is echt genieten van dat geluid! xx |
| 06/07/2007 @ 18:29 justme | Ja dat herken ik wel! OOk ik heb vandaag mijn 1e echo gehad... Daaruit bleek dat ik er maar 1 dag naast zat...ben vandaag geen 10 weken, maar 9 weken en 6 dagen (toch goed berekend!). Moet wel zeggen dat ik , sinds ik weer thuis ben van de gyn, ik toch weer aardig van slag ben....Erg veel piekeren over van alles en nog wat. En daarbij: ik ben ook echt niet leuk voor mijn omgeving! Ben het grootste deel van de tijd moe, heb nergens trek in en voel me lamlendig (goh wat is zwanger zijn toch leuk! ). ff een gekke vraag: maar weet iemand of het schadelijk is om je haar te verven? ik lees hier overal zulke wisselende verhalen over! Succes weer! Gr Claudia |
| 11/07/2007 @ 16:11 just me | @Abby... Ik zal wel een leek zijn, maar hoe kun je zo'n leuk "strookje" aanmaken met de duur van je zwangerschap? Vandaag trouwens weer een echo gehad (ben nu 10 weken,5dagen). Zo leuk!! Zwaaiende armpjes een schoppede beentjes! Echt super leuk om te zien! Over 2 weken heb ik dan weer een echo ivm nekplooimetin..wel spannend... Gr Claudia |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Net zwanger

en nu was mijn vraag of mijn waarden goed zijn voor dit aantal weken?

).