< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Februari 2008-Club » eerste kindje in feb

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Februari 2008-Club
eerste kindje in feb
Gisteren @ 16:54

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Kom je een dagje niet kijken en sta je een heleboel achter!
Ben lekker gaan shoppen, haartjes geknipt, kan er weer ff tegen, mocht wel ff op adem komen na vannacht, weer een slechte nacht gehad, na 2 redelijke goede nachten, er was al hoop!

Wigdis mooi gedaan die uitnodigingen!!

Hoeveel mannen gaan er mee? anders neem ik de mijne ook mee hoor.

C-ke ik begin maandag ook met fruitpap, wanneer zou ik dan met de opvolgmelk beginnen? Ik geef ook nan ar en aangezien Tess minder wakker wordt zou Liana da mss ook wel doen, mss al het proberen waard?

Anouk volgens mij ben je zwanger, een lichte streep is ook een streep!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:15

Welke aardappelen gebruiken jullie nu voor de groentepapjes??

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:28

Meiden ik dacht aan iets
Jullie willen groepskorting krijgen, maar jullie spreken binnen af, dan gaat dat toch niet ?????????????
Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:25
c-ke

Wij zijn Tess die Nr2 beginnen geven, toen ze ongeveer 200g groenten en 200g fruit begon te eten, en geen melk meer na haar groentjes en fruit dronk.
De KA en de apotheek zeiden tussen 4 en 6 maanden mag je gerust al beginnen. Bij K&G zeiden ze wel pas vanaf 6 maand, maar ja, ik luister eerder naar onze eigen KA dan naar die van K&G...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:34
K'tje

Hallo,

Hier ook begonnen met opvolgmelk sinds 1 week, ondanks nog geen groentenpap ... wel fruitpap. Mijn tante is verpleegster, en ook apotheek liet me weten dat het in principe tussen 4-6 maanden is, en geen probleem dus was om nu te starten, vooral als ze niet meer genoeg melk hebben aan nr 1 ... . Heb geen advies gevraagd aan K&G. Milan is nu bijna 5 maand, geen last van krampjes enzo. + Rekening te houden met zijn lengte en gewicht ... heeft ie het wel nodig. En we beginnen dit weekend ook met groentenpap olé!

Euh, oeps ivm groepskorting ... ofwel volle pot betalen, ofwel buiten park afspreken?

Groetjes,
Milan en K'tje

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:39
mo

Hier ook al de laatste fles verruild voor opvolgmelk. Verder nog 3 gewone flessen overdag a 200ml en 200 gram fruit + 125 gram groente. Gaat erg goed gelukkig.

Cindy, hoe zien die nachten er dan uit voor jou? moet je er steeds uit of blijft ze huilen? Hoe bedoel je de dramanachten. Want hier heeft lkay er een handje van om een keer of 4/5 per nacht zijn speen eruit te gooien en dan huilen...ook niet lekker. En nog een nachtvoeding, dus dat breekt ook lekker op. Gelukkig niet tussendoor lastig: speentje en direct verder slapen.

Had hier vandaag geprobeerd mijn ventje over te halen om er 23 augustus een weekend antwerpen van te maken, maar hij moest er nog even over nadenkne.Dus wie weet kan ik alsnog komen! Maar dan moet ik wel erg me best doen met zeuren hahahaha! hij dacht namelijk eerst dat ik een grapje maakte....

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:14

een 4 tal keren eruit voor tutje is een goede nacht voor ons, wel geef ik geen nachtvoeding meer, enkel als ik echt niet meer kan volhouden zoals vannacht, dan heb ik toch een fles gegeven om toch nog ff rust te hebben erna maar tevergeefs, toch was het al ff geleden dat ik nog een nachtvoeding gaf.
ze begint opeens te huilen in haar slaap, soms slaapt ze gewoon door maar meestal word ze er dan wakker van, en moet ik opnieuw een tut geven en dan slaapt ze weer verder, soms voor een uur, soms voor 10 minuten, hangt van nacht tot nacht af. Mo denk je dan niet dat bij Kay iets wringt? Als ze echt goed zijn slapen ze redelijk vast en worden ze zo gauw niet wakker voor een tutje en dan overlaatst die flessenprobleem bij jou, heeft hij geen last van iets?

Goed blijven doorzeuren Mo, dan lukt het wel!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:27
Daphne

moet er nooit uit voor een tutje.
bij myrddin dient het alleeen om in slaap te vallen na een tijdje krijgt ze er dan genoeg van en duwt ze hem eruit en slaapt dan verder.

mo probeer je ventje te overhalen zou super zijn

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:32

Online Status Stuur bericht
hallo
volgens mij hebben we wer regeldagen hier zucht.
Ik dacht eerst dat het kwam om dat we al 2 dagen haar voeding an het rekken waren om goed uit te komen met de oppas en haar op bed leggen.
maar nee hoor gister was nar de voeding van 17.30 kwam ze om 21.00-04.00-06.00-08.00-10.30- dus zal ze strax om 12.20 komen.
dacht edta het over was met de regeldagen volgens de boekjes is dat tot 3 maanden en dan om 6 maanden weer. tenzei ze ziek zijn of misschien komt het door haar tandjes.
ga vanavnd vroeg naar bed. amai amai.

Hahah je groeps korting moetten we gewoon buiten afspreken bij de kassen in de buurt. en daarna naar het restaurant gaan.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]