[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/06/2007 @ 09:46 | Hallo, Ik ben zwanger van ons derde kindje, of het een jongen of een meisje zal worden weten we nog niet. Mijn twee oudste dochtertjes hebben een franse naam Aurélie en Camille. Nu hebben we al wat in gedachten maar had graag nog wat originele franse namen gezien. Alvast bedankt ![]() |
| 01/06/2007 @ 12:04 ella | meisje: Maurane (mijn favoriet Justine Dorothée Roxanne Amandine Noémie Margaux Maïté Anaïs Gaetane Maëlle Morgane jongen: Tanguy Maxim Emil Loïc Edouard Sébastien Raphaël Quentin Guillaume Noé Titouan Aymeric Benoît Olivier Mattice Hopelijk zit er iets tussen dat jullie leuk vinden! ![]() |
| 02/06/2007 @ 23:45 coyote ![]() | ik vind persoonlijk sebastien en noël heel mooi. voor een meisje weet ik op dit moment niet direct iets.nog veel plezier! |
| 03/06/2007 @ 11:28 Fleur | Meisjes: Adélaide, Ariane, Charlotte, Coralie, Clarisse, Cyrille (ook voor jongens), Daphné, Delphine, éliane, élodie, Esmeé, Florence, Gaëlle, Héloise, Isabelle, Joëlle, Judith, Léa; Léonie, Lisette, Louise, Madeleine, Maëlys, Marise, Marthe, Mélanie, Mélisande, Muriel, Noémie, Rosalie, Roxane, Sybille, Solange, Yolande, Yseult, Zoé Jongens: Arnaud, Benjamin, Benoit, Christian, Clément, Damien, Didier, Emeric, Fabrice, Félix, Gaël, Gaétan, Gilles, Ignace, Joël, Jules, Léandre, Loïc, Louis, Marin, Marius, Mathieu, Mathis, Nicholas, Olivier, Raoul, Romain, Samuel, Sébastien, Théo, Thibault, Thomas, Tristan, Victor, Vincent, Yannick Veel succes met de keuze! ![]() |
[Reageer]

Op zoek naar mooie franse namen