< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Februari 2008-Club » aftellen naar nod

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Februari 2008-Club
aftellen naar nod
24/07/2007 @ 16:09
kim22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
valérie geniet van Parijs en hopelijk breng je goed nieuws mee!!

Prustke alles goed met jou?

Bij mij gaat de ene dag wat beter als de andere,ben veel moe en af en toe misselijk en heb weinig zin in eten ben daarom al een halve kilo kwijt.

groetjes kim

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 10:15

Hey Kim,

Hier alles ok. Gisteren geweest voor de eerste echo. Alles zag er ook uit en het hartje klopte goed, je kon het zelfs horen. Omdat de gyn weet dat ik sneller ongerust ben door vorige mk, mag ik op 8 augustus nog eens langsgaan. Kijk er al naar uit en hoop dat alles deze keer wel goed blijft gaan.
Wanneer moet jij gaan voor volgende echo ? Nog een goeie 2 weekjes en jij bent door de eerste kritieke weken. Goed hé !

Ik ben nu sinds de laatste dagen wel veel vaker misselijk. Gisteren ging ik snel naar ocool iets halen en dacht op een gegeven moment echt dat ik de winkel ging moet'en uitlopen om te kotsen. Heb er dan nog de hele namiddag zo erg last van gehad en deze morgend ook opnieuw. Maar vind het niet zo erg, is voor een goed doel hé.

Vermoedelijke bevalling op 14/03/2008.
Al 83 weken zwanger (207.67% ver), nog 43 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
28/07/2007 @ 15:50
Valérie

Hey,

ja hoor, ik heb goed nieuws te melden!
Gisterenavond getest, was te nieuwsgierig want had erge last van vlagen van misselijkheid, vermoeidheid, en ja, een streep, wel een lichte, maar toch duidelijk.

hou het nu even kort want ianthé zit hier bij mij

groetjes,

valerie

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 10:21

Hey Valérie, fantastisch nieuws meid ! Proficiat !

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 17:30
kim22

valérie een dikke proficiat meid!!
Last van je zwangerschap?

Ben vandaag terug geweest naar de gynecoloog,ons kindje is al 3.12 cm,is klein he maar ben weer zo opgelucht,normaal kan het nu niet meer stuk gaan.

En prustke wanneer mag jij terug?

groetjes kim

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 21:11
Valérie

Hey,

eigenlijk nog niet zo veel last.
Ben wel nogal moe en soms eens misselijk, maar valt nog mee. Hopelijk blijft dat zo, maar aangezien ik de vorige 3 zwangerschappen telkens goed misselijk was, bereid ik me er alweer op voor.
Merk wel dat die buik echt al dikker wordt, zo vlug al!!! , maar zelfs mijn ventje zegt dat het echt wel opvalt. Die denkt zelfs dat het mss weer een tweeling wordt, maar daar durf ik eigenlijk niet aan denken/op hopen.
Het zal wel gewoon komen omdat dit mijn 4de zwangerschap is en ik nog wat "vetrestjes" heb .

Ja, het is telkens weer een opluchting als je op controle geweest bent en alles in orde lijkt.

Valérie

Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 14:52

Hey Kim, goed hé dat alles goed was bij de echo. Ben echt blij voor jou.

Ik mag woensdagvoormiddag terug voor echo op 8w 5dg. Hoop ook dat alles ok is. Dit weekend ben ik nl gevallen, niet echt erg en ook niet op mijn buik hoor, maar maak me toch zorgen. We waren in ardennen, in Bohan. Heb mijn voet verstuikt door in een put te trappen die verstopt zat onder het lange gras. Ga dus extra blij zijn als woensdag alles nog ok blijkt te zijn.

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 19:25
Valérie

Hey,

Prutske, zo een val kan normaal gezien kwaad voor het kindje, maar het is heel normaal dat je ongerust bent hoor, zou ik ook zijn .

Valérie

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 17:43
kim22

hey meiden,

Prutske hoe was het bij de gynecoloog?
Gevallen meid,verzichtig aandoen he!

Valérie wanneer mag jij langs gaan bij de gynecoloog?

Wij moeten maandag op mijn verjaardag terug voor de nekplooi hopelijk is alles goed.

groetjes kim

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 21:22
Valérie

Hey,

ik heb de 24ste een afspraak, op Ianthé haar 1ste verjaardag!
Hopelijk komen we dan met goed nieuws naar huis.
Haar feestje is de zondag, en dan gaan we het goede nieuws vertellen. Benieuwd hoe iedereen zal reageren.

Zijn hier nu wel volop aan het nadenken over het peterschap. De meter ligt al vast, dat wordt mijn zus. Ik heb er 3, dus dat is wel makkelijk. De andere 2 zijn al eens meter, dus nu gewoon mijn derde zus.
Maar voor de peter ligt het moeilijker. Lieven heeft 2 broers, die zijn dus beiden al peter van de kindjes. Nu zouden we de beste vriend van hem willen nemen, maar die is vorig jaar al peter geworden van het kindje van mijn schoonbroer (broer van mijn man).
En eigenlijk lopen we daar een beetje mee verveeld. De beste vriend van mijn man, werd gevraagd door de broer van mijn man...
Ach ja, we zullen er wel uitgeraken. Maar ik vind dit toch heel spijtig. Want eigenlijk is er niemand anders die we echt zouden willen nemen.

Voor de rest alles ok hier. Word nu wel al goed misselijk . Het zal dus echt moeilijk worden om het nog 2 weken te verbergen. Ik zal erg hard mijn best moeten doen.
Maar we gaan steeds we keer per week bij mijn schoonvader eten, zal dus heel goed moeten doen alsof eten heel goed gaat .

Kim, alvast een gelukkige verjaardag!

Groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 11:09

Hey dames,

Ben dinsdag al eens in paniek bij de gyn langsgeweest. Dinsdagmorgend bij het plassen en nadien afvegen, een heel klein beetje rozig slijm. Ik dus direct in paniek naar gyn gebeld en mocht direct langsgaan bij een collega van haar, alles bleek in orde op de echo. Nadien ook gans de dag niets rozig meer gezien, enkel gisterennamiddag terug 1x bij afvegen. Gisteren dan de normale afspraak gewoon laten doorgaan en ook onze gyn zei dat alles er perfedct uitziet. Juiste lengte, stevige hartslag,... Binnen drie weekjes, op 29 augustus moeten we teruggaan voor de echo van 12 weken. Hoop dat dan alles nog ok is, dan ga ik me misschien ietsje rustiger voelen.

Ik duim alvast met je mee voor de echo maandag hoor Kim, hou ons op de hoogte hé. Hopelijk is de nekplooimeting helemaal in orde. En ook al een gelukkige verjaardag hé ! Dan ben jij ook een leeuwtje ! Ikzelf ben ook een leeuwtje, eentje van 3 augustus.

Valérie, jij moet blijkbaar ook nog even geduld hebben voor je echo, alhoewel, 24 augustus gaat er sneller zijn dan je denkt hoor. Ik duim ook met je mee !

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 20:14
Valérie

Hey,

bwa, dat wachten valt wel mee hoor. Nu zou er toch nog niet zo veel te zien zijn, dus wacht ik wel liever tot dan.
Maar bij mijn vorige zwangerschappen was ik wel ongeduldiger hoor.

Prutske, wel goed dat je onmiddellijk bij de gyn terecht kon. Ik zou ook heel ongerust zijn. Maar als alles er goed uit zag, moet je je waarschijnlijk niet te veel zorgen maken, ook al is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Vandaag weer eens goed misselijk , kan gelukkig wel nog eten, alleja, in kleine beetjes.
En moe, moe en nog eens moe. Heb de hele dag geslapen , gelukkig is mijn ventje nog tot eind augustus thuis en is hij een wat meelevend. Alhoewel hij zich toch afvraagt wat er nu zo plezant is aan zwanger zijn .

Groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]