[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/06/2007 @ 11:12 even anoniem | hahaha ik dacht dat je het over mijn schoonouders had! Alleen die hebben ook nog katten en hun gehandicapte kindje woont niet meer thuis. Maar daar is ook echt alles net zo smerig als jij omschrijft. Brandgaten etensresten katten en hondenharen mega drukke hond als je een toiletpapiertje over de bril van het toilet haalt dan is het zwart bruin en vies, in de magnetron etensresten in de ijskast schimmel en beschimmelde producten in de kastjes kleven potten en pakken gewoon aan de plank vast, in plaats van een witte trap een zwarte trap alles onder haren, mevrouw poetst haar tanden niet, als ze de kattenbak heeft verschoond wast ze haar handen niet tja ik kan nog wel even doorgaan. En dan zegt ze: zij geeft haar kindje nooit af, ze gunt niemand haar kindje. Ja hehehe!!!! Iedereen mag mijn baby vast behalve zij, en als ze hem dan vast heeft kust ze hem overal bah bah!!!!!!!! En laatst pakte ze mijn kindje van me af om er mee te showen, we waren op een feestje, en ze geeft mijn kindje gewoon aan een wildvreemde voor mij. Ik heb daar iets van gezegt maar ze reageerde niet. Dus ik wil mijn kindje van die vreemde terug pakken zegt die vrouw: Je moet wel even vragen of je hem vast mag!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb meteen gezegt dat ik de moeder ben, en meteen mijn kindje in mijn armen gesloten!!!!!!!Ik kan nog wel ff doorgaan over dat ze het niet eens is met de opvoeding en dat ze vind dat oma best een koekje mag geven (baby is nu 13 weken oud) !!!!!!!!Tja ik stop maar hahahaha!!!!! Groetjes even anoniem!!!!!!! |
| 29/06/2007 @ 18:33 daisy | hey ik dacht dat ik alleen zo'n schoonouders had, maar het is dus geen rariteit. Bij mijn 1ste kindje wouden ze ook enkele dagen babysitten maar zo ver is het dus niet gekomen, eens het kindje er was wou mijn vriend het zelf niet hij zag heel goed het verschil tussen bij hun en bij ons. Maar als je schoonouders geen waarde aan hygiëne hechten dan zullen ze het nooit doen. Rond gekropen heeft mijn zoontje er nooit gedaan, het zoontje van mijn vriend zijn broer wel, als je die zijn kleertjes dan zou zien, je zou ze hem nooit meer aan doen en weet je wat ze dan zeggen " hoe kan dat nu en we hebben gisteren juist gekuist", alsof ik dat geloof. Mijn zoontje was op 2jaar zindelijk totdat hij daar naar het toilet ging en hij begon terug in zijn broek te plassen en nu zegt hij zelf al van "eik vuil "en nog hebben ze het niet door. Leg gewoon eerlijk aan je vriend uit dat je het niet ziet zitten, zijn kindje zal wel op de 1ste plaats komen en hij zal het wel begrijpen succes |
| 23/07/2007 @ 13:00 Marleen | Ik begrijp dat je het beste voor je kind wilt, maar je moet wel gaan opletten dat je niet te veel overdrijft. Je kind hoeft er niet te wonen en de kinderen van je schoonmoeder zijn ook groot geworden. Is je kindje allergische voor alles en nog wat dan moet je oppassen Het is juist goed voor de weerstand als het niet al te schoon is. Ik zeg niet dat het expres vies moet zijn. Maar het nadeel van een te perfecte moeder is dat het kind ook te perfect moet zijn. Als ik dan lees dat je thuis blijft omdat er een wachtlijst van een jaar is. Tja of 9 maanden hoef je nog maar 3 maanden te wachten en juist door contact met andere kinderen krijg je alle kinderziektes maar ook weerstand en kinderen worden heel flexibel. Zo is mijn zoontje lachend met opa en oma weg om te gaan kamperen. En hij is bezig zindelijk te worden dus ja hij moet op die wc's zitten waar nog 40 andere mensen op zitten. Tja daar wordt hij groot van |
[Reageer]

Alle tips, reacties zijn zeer welkom!

Heb meteen gezegt dat ik de moeder ben, en meteen mijn kindje in mijn armen gesloten!!!!!!!
!!!!!!!!