Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2007 @ 19:34 mama Marin | Hoi meisjes ! Ik kon niet wachten tot morgen.... net getest. POSITIEF !!! Spannend... ik ben behoorlijk zenuwachtig, er kan natuurlijk nog vanalles misgaan de komende tijd. Ik hou jullie op de hoogte. Jullie ook allemaal succes... hopelijk mogen we in 2008 allemaal een krijgen !Groetjes ![]() |
| 04/07/2007 @ 08:09 seisje ![]() | dag mama marin, een dikke proficiat, genieten en nog eens genieten. groetjes Seisje ![]() |
| 11/07/2007 @ 10:40 mama Marin | Hoi, hoe gaat et met jullie? |
| 13/07/2007 @ 21:04 mama Marin | Hallo, hier is alles prima... al enkele dagen flink misselijk geweest. 24 juli moet ik naar de verloskundige en 3 aug krijgen we de eerste echo. Spannend, ik hoop dat alles ok is maar ik heb me laten vertellen dat zolang je iets voelt van misselijkheid de hormonen goed hun werk aan het doen zijn. Seisje, ik duim voor je. Valerie, succes met klussen ! Groetjes |
| 10/08/2007 @ 22:27 mama Marin | Hoi, hoe gaat het met jullie? --- Valerie, proficiat ! Ik ben zelf een tijdje niet online geweest omdat mijn vader ziek was, hij is afgelopen zondag overleden en gisteren hebben we hem naar zijn laatste rustplaats gebracht. Succes ! Groetjes |
| 08/10/2007 @ 21:01 mama Marin | proficiat !!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

nod 27 juni 2007
krijgen !

bijna verdwenen, dus we kunnen er dan weer tegenaan vliegen.