[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/06/2007 @ 20:05 chris | Als je flesvoeding geeft, kan je al na 4 weken opnieuw vruchtbaar zijn ! Dus is wachten tot de postnatale controle niet aangewezen . tenzij er natuurlijk geen gemeenschap is voor die dag ! Bij volledige borstvoeding is de kans op vruchtbaarheid de eerste 9 weken ongeveer 1 %. Meer info ? Kijk maar eens op de webstek van nfp.be |
| 03/06/2007 @ 23:12 marjoontje ![]() | ik moest wachten op mijn eerste menstuatie,daarna mogt ik starten met de pil. groetjes marion. |
| 12/06/2007 @ 10:34 Merel | Hey Ik geloof dat je eerst moet wachten tot je ongesteld bent geworden, maar ik zou nog een paar keer wachten, ik ben ook na de eestre menstruatie aan de pil gegaan en kon helemaal niet over de hormonen, ebn overgestapt en uiteindelijk maar gestopt want mijn lichaam was helemaal van slag, nu nog steeds en ben al drie maanden gestopt, en ook drie maanden niet ongesteld geworden ( niet zwanger hoor) laat je lichaam eerst maar even ontzwangeren voordat je weer met hormonen begint, is mijn advies tenminste... Succes ! |
[Reageer]

Na zwangerschap wanneer de pil?