[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/06/2007 @ 09:21 lianne ![]() | Mijn zoontje heeft sinds 2 weken een tandje, heb er helemaal niks van gemerkt, niet lastig geweest ofzo. Maar het zijn wel tekens ja, dus wie weet.... |
| 02/06/2007 @ 14:45 Spicy | Hoi, Mijn dochtertje is nu vier maanden en ik heb ook het gevoel dat ze tandjes aan het krijgen is. Ze zevert ook heel erg en zuigt soms heel wild op haar handjes. Soms heeft ze aan 1 of beide kanten hele rode wangetjes en een paar dagen geleden had ze zelfs lichte koorts. Ik was naar de dokter geweest en die vond niks en dacht ook misschien tandjes. Ik heb ook gelezen dat veel wrijven in het gezicht en rode billetjes een teken van tandjes kunnen zijn. Afwachten maar! |
| 02/06/2007 @ 14:55 Kim ![]() | mijn dochtertje had op 4.5 maand haar eerste tandje, en 1 week later haar tweede tandje. Ze is er toch een week of 6 mee bezig geweest. Veel zeveren en alles in de mond steken. |
| 26/09/2008 @ 20:14 | Eerste tandje!? Mijn zoontje Mattis is nu 5maand en 1week jong. Sinds 2 dagen geleden wordt hij 's nachts terug wakker, al huilend en kan ik of mijn vriend hem met niets stillen. Hij heeft rode wangentjes, zevert (al lang), tot 5x op één dag heeft hij een kakepamper, een loopneusje en een beetje hoesten erbij. Ik lees in de vorige mails dat er veel mama's hier over bezig zijn. Zijn het dan echt de tekenen van zijn eerste tandjes? Grtz de mama van Mattis |
| 27/09/2008 @ 18:09 | eerste tandjes Hallo iedereen. Mijn zoontje is nu 13 weken,hij heeft sinds een week ook last. Hij zit altijd met handjes in de mond en zevert heel fel. Zouden dit ook al tandjes kunnen zijn,aan zijn tandvlees is wel nog niets te zien. Kan dat lang duren eer er zo een tandje doorkomt? Ik dacht dat 13 maanden te vroeg was voor tandjes of kan dit al? Kan iemand mijn vraagjes wat beantwoorden? Bij een eerste kindje moet je nog zoveel ontdekken! Groetjes S ![]() |
| 09/12/2008 @ 16:53 Katrien | tandjes Hallo Mijn dochtertje Ella (wordt 13 december 3 maanden) heeft sinds een paar dagen rode wangetjes, weent meer, lichte temperatuurverhoging en zevert meer dan anders. Ze wrijft ook met haar hoofdje tegen me aan en steekt haar vuistje in de mond. Haar stoelgang is ook veel geler. Is het mogelijk om op 3 maanden al tandjes te krijgen? |
[Reageer]

eerste tandjes?

)