< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Opgeblazen buik na eten

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Opgeblazen buik na eten
02/06/2007 @ 19:20
Tina

Hallo iedereen!

Ii heb een vraagje of meerdere vrouwen hier last van hebben. Ik ben ongeveer 5 en halve week zwanger! Joepieieieii

Maar nu is het zo dat telkens als ik eet dan heb ik daarna een ontzettend opgeblazen gevoel en lijkt mijn buik wel een ballon (voor me gevoel dan)....IS dit normaal???

Verder heb ik soms last van mij onderrug en wat gevoelige borsten. Sinds de laatste 3 dagen slaap ik ook meer dan normaal.

Ik eet niet meer dan gewoonlijk en ben ook nog niet aangekomen. Volgende week vrijdag (8 juni) hebben we onze 1e echo en hopen we een hartje te zien kloppen.

Ik hoop dat iemand meer kan vertellen over dat opgeblazen gevoel! Alvast bedankt!

Liefs Tina
Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 20:20

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi Tina,
volgens mij is dat helemaal normaal hoor, ik heb dat ook, vooral s`avonds...dan lijk ik wel 20 weken zwanger...
veel plezier met je eerste echo, ik mag maandag voor het eerst!!
groetjes Anouk

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 09:13
c-ke

Ik ben nog maar 4 weken en 6 dagen, maar na elke maaltijd heb ik een opgeblazen gevoel, en 's avonds moet de broek open, dan ik mijn buik helemaal opgezet.
Ik heb me laten vertellen dat dit normaal is.

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 11:00
Joke

Hey allemaal

Ik heb net hetzelfde gevoel haha. Ook broek moeten open zetten enzo. Ben al wel bijgekomen, maar dat is omdat ik enkel eet wat ik lekker vind momenteel. Ik heb bijna nergens zin in, behalve in frieten en fruit.

Ik mag donderdag 14 juni naar de eerste echo. Ben ook eens benieuwd.

Groetjes Joke

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 21:15
Tina

Hallo meiden,

Bedankt voor jullier reacties! Dat is wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!!

Wat ik de laatste 2 dagen wel een beetje helpt is niet teveel achter elkaar eten. Normaal kon ik na 1x opscheppen altijd nog wel een 2e keer. Ik merk als ik dit niet doe het ook wel beter gaat!

En Anouk: hoe was je eerste echo vandaag?? Kon je het al goed zien enzo? Ben wel benieuwd!

Joke jij vindt het vast ook spannend de 1e echo. Ik kan ook bijna niet wachten! Gelukkig hebben we deze week veel te doen, dan gaat de tijd een beetje sneller...

Liefs Tina
Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 21:56
Truida

Online Status Bekijk profiel
Even testen of mijn banner het doet...

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 13:22

Lieve dames,

Eind januari gestopt met de pil (na 18 jaar), maar nog steeds niet zwanger. Heb een onregelmatige cyclus en ben 36 jaar. Dus al met al niet zo makkelijk om zwanger te raken. Heel veel vrouwen in mijn omgeving die zwanger zijn en waarbij het zo makkelijk is gegaan.
Mijn laatste menstruatie was vorige week, maar was haast geen menstruatie te noemen. Vloeide amper, alleen tijdens het plassen een beetje (rozekleurig),1 dag niet gevloeid en toen weer een klein beetje roze bij het plassen.
Voel me momenteel ontzettend moe, kan de hele dag wel slapen. Heb last van een opgeblazen gevoel, een beetje misselijk en moet af en toe boeren. Verder heb ik last van mijn ogen, deze zijn droog en ik zie slechter. Niet handig als je lenzen draagt. Misschien heeft dat te maken met mijn vermoeidheid. Ik heb geen last van mijn borsten, zie en voel geen verschil. Wel vaak hoofdpijn en mijn hart gaat soms als een razende te keer. Daarnaast ben ik ook best chagrijnig en erg emotioneel. Ben ik nu toch zwanger? Durf nog geen test te doen en wil liever nog even afwachten. Herkennen jullie dit. Wordt er nogal onzeker van.

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 20:00
Lynne

Online Status Bekijk profiel
ja ik heb daar ook even een vraagje over. ik ben nu 5 weken en 3 dagen Ik heb heeeel erg last van mijn darmen, zo erg dat het op den duur zeer doet. Voelt aan als belletjes die "ploppen" in me buik. Het trekt en zeurt en doet van alles. weet iemand wat dit is? iets waar ik me zorgen om moet maken?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]