[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/06/2007 @ 21:11 karen | Hoi, Mijn zoontje is ondertussen bijna 12 weken oud. 's Nachts slaapt hij goed. Hij slaapt soms door, soms niet. Maar hij heeft 's nachts maar 1 voeding meer nodig. Het probleem stelt zich overdag. Ik weet niet hoeveel uren baby's gemiddeld moeten slapen, maar hij slaapt overdag wel erg weinig. Hij valt wel heel gemakkelijk in slaap en is even vlug terug wakker, soms al na 20 minuten. Na zijn kort slaapje is hij wel een tijdje rustig, maar dan wordt hij moe en lukt het hem niet meer om te slapen (tot na zijn volgende voeding). Als ik tel, komt hij soms maar aan 2 uur slaap op een ganse dag. Is dit wel normaal? Kan ik hieraan iets doen en wat? Groetjes |
| 03/06/2007 @ 16:18 Anoniem | na het slapen, huilt hij dan? vaak worden ze even ussen hun slaapje wakker wat voor jou lijkt dat hij gewoon wakker is is voor hem het weer in slaap zien te komen begonnen.(de zogenaamde remslaap) probeer hem als hij niet huilt gewoon is te laten liggen kijken wat hij doet, probeer ook een keer uit wat hij doet als hij wel jengeld of huild en je hem even laat liggen, vaak vallen ze wel weer na 10min in slap. door de kleine slaapjes worden ze ook weer snel moe en jengelig. mijn zoon heeft dit ook hel vaak,dat hij tussendoor wakker word, hij heeft een speentje daar heb ik dan weer geluk mee, ik doe hem erin en hij slaapt vaak weer door.(overdag dan..bij mij is het savonds en snachts weer hommeles...) |
[Reageer]

slapen