[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/06/2007 @ 09:57 mama Marin | Hoi, mijn zoontje van 13 maanden heeft sinds gisteren rode puntjes verspreid over zijn lichaam van kop tot plassertje en op zijn tong heeft hij witte puntjes. Verder heeft hij hier blijkbaar (nog) geen last van, geen koorts ofzo.... Wat zou dit kunnen zijn? Is het nog niet te vroeg om mazelen of waterpokken te krijgen? Morgen toch maar even langs de dokter, denk ik. Groetjes |
| 03/06/2007 @ 11:39 sass1e ![]() | Hai, denk toch waterpokken hoor!! Groetjes, Saskia |
| 03/06/2007 @ 20:01 mama Marin | Hey, Ik ben Belgische maar woon in Nederland. Hier krijgen ze de inenting bij 14 maanden. De rode plekjes hebben inderdaad blaasjes erop. Het zullen dus wel waterpokken zijn, denk ik. Maar verder heeft hij nog steeds nergens last van. Gelukkig. Ik vind wel dat het zich niet snel verspreidt, even morgenvroeg afwachten en kijken wat de nacht ons brengt. Groetjes |
[Reageer]

rode puntjes en witte puntjes

. Dan voel je je echt dood en doodziek. Voor de kleintjes is het meestal de jeuk die vervelend is, waardoor ze krabben en waardoor er littekens kunnen ontstaan.