[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/06/2007 @ 12:41 TweeMannen | Hoi! Wij zijn twee gelukkig getrouwde mannen van 32 en 36 jaar uit Haarlem met beide HBO niveau, huislijk en parttime werkend. Het is een wens van ons om een kindje groot te mogen brengen en daarom zijn wij op zoek naar een vrouw of (lesbisch) stel om dat te bereiken. Wij zouden graag deel uitmaken van het leven van het kindje en willen graag dat het kindje deel uitmaakt van ons leven. Voor ons is een aantal scenario's bespreekbaar, zoals co-ouderschap, draagmoederschap of een dubbel co-ouderschap met een stel, waarbij beide partijen één van de kinderen opvoeden. Spreekt jou/jullie dit aan, dan wachten wij met spanning op een reactie. |
| 03/06/2007 @ 21:04 TweeMannen | Dank je voor de tip Wendy. We hebben het er al uitgebreid over gehad en we weten zeker dat we beide opties goed kunnen uitwerken. |
07/06/2007 @ 20:43 ![]() | Dubbel co-ouderschap? Wat leuk voor het kindje... |
| 14/06/2007 @ 13:17 kelloke | hallo, ik ben wel geinteresseerd in draagmoederschap. groetjes |
| 14/06/2007 @ 17:12 TweeMannen | Kelloke: Wat leuk! Ik heb je prive gemailed. Lara: Dachten wij ook. Het heeft nadelen, maar ook zeker voordelen. |
| 14/06/2007 @ 19:16 | ik heb niks ontvangen, kellyverbiest20@hotmail.com is het juiste. groetjes |
| 11/07/2007 @ 13:08 Tuutebelleke | Hallo Papa's, Ik wens jullie veel geluk toe en hopelijk wordt jullie wens vervuld!! Gr |
| 29/10/2007 @ 21:34 | kinderwens Hallo, Ik ben een 37 jarige spontane single met een heel gelukkig en sociaal leven en met een kinderwens. Ik ben docente en woon in het midden des lands. Hoe ik eruit zie? Ik heb blond haar en blauwe ogen. Ik heb dus nog geen kinderen.De laatste tijd ben ik wel erg met mijn kinderwens bezig. Ik zie alleen erg op tegen de zorg en opvoeding alleen. Het lijkt mij fantastisch om dat samen te doen met maar liefst twee mannen:-) Een vader figuur lijkt me in het leven van een kind ook heel erg belangrijk. Ik moet eerlijk zeggen mijn plannen staan nog in de kinderschoenen maar misschien is het wel juist leuk gezamelijk een plan te laten groeien. Als het klikt natuurlijk:-) Ik ben er best wel een tijdje over aan het denken. Het lijkt me gewoon zo mooi en bijzonder om het hele proces van een kindje krijgen en opvoeden mee te maken.ik ben benieuwd naar jullie reactie. Groetjes, Dominique |
| 13/08/2008 @ 12:12 | donor Ik ben een vrouw van 37 jaar, alleenstaand. Ik zoek iemand die mij op korte termijn wil helpen om een kind te krijgen. Mijn zus van 39 heeft onlangs een baby gekregen en dat heeft me net dat zetje gegeven om mijn wens nu echt concreet te willen omzetten in waarheid.. Ik spreek hieronder over 'je' omdat er immers maar 1 biologische vader zal zijn. Aangezien ik het belangrijk vind dat het kind zoveel mogelijk lijkt op een kind dat ik zou krijgen van iemand waar ik in het normale leven op val, heeft het mijn voorkeur als je donker haar hebt en bruine ogen. Huidskleur is niet belangrijk. Daar val ik nou eenmaal op en het zou niet reëel zijn om dus met bv. een blonde donor in zee te gaan. Ik heb HBO-niveau, een eigen huis met voor- en achtertuin zodat het kind buiten kan spelen en een fijne familie. Het kind zal dus alle warmte van mij en mijn familie krijgen en in een 'warm nest' opgroeien. Ik woon in een landelijke omgeving met scholen en winkels dichtbij in een veilige buurt met veel gezinnen. Ik heb blond, lang haar, groene ogen en heb modellenwerk gedaan, dus zie er redelijk goed uit. Ik zoek: Iemand met HBO-of Universitaire opleiding, goede gezondheid, geen erfelijke ziekten, recente HIV-test waaruit blijkt dat je geen HIV hebt, intelligent, verzorgend (indien een rol spelend in het leven van het kind), stabiel, geen psychiatrische achtergrond (waarom ik dat graag wil, zal ik in een nader contact uitleggen) en iemand die dit zeer serieus neemt en eventueel een rol in het leven van het kind zou willen spelen. Als het kind dus naar haar/zijn vader vraagt, dan moet het mogelijk zijn om haar/hem info te verschaffen. Liefst ook contact met het kind, maar ik heb er begrip voor als je dat niet wilt. Mail me aub met een aantal duidelijke foto's van jezelf en zoveel mogelijk info over jezelf: karakter, opleiding, werk enz. Indien je contact wilt met het kind, verwacht ik ook dat je een bijdrage levert bij de opvoeding van het kind, hoe zie jij dat? PS ik woon op de Veluwe (Gelderland) en heb geen auto. Gr. I. Van Vliet |
| 02/12/2008 @ 13:55 Anoniem | benieuwd Ben ik toch benieuwd of hier nog iets uit voort gekomen is. Lijkt me mooi als het gelukt is en er een kindje gelukkig op kan groeien. |
| 05/12/2008 @ 16:35 sofie | @tweemannen en alle anderen, als je ziet wat er de laatste dagen in het nieuws is geweest... wees voorzichtig! |
[Reageer]

Twee mannen willen pappa worden