< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » nieuweling met een vraag

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
nieuweling met een vraag
03/06/2007 @ 18:06
newbee

Hallo allemaal,

Ik ben zes en een halve week zwanger en op zich voel ik me best goed maar ik wilde vanmorgen mijn zomerrokje aan doen en die paste bijna niet dicht

Is dat al normaal?? Ik heb ook echt het gevoel (en dat is niet alleen zo dat zie ik ook) dat mijn buik opgezet is en ik kan mijn broek met moeite dicht krijgen.
Ik heb echt niet meer gegeten want van eten word ik een beetje misselijk.

Ik weet dat je aankomt maar vond dit al heel snel en ik ben een beetje bang dat ik net als bij mijn eerste kindje weer 30 kilo aankom.....
Zijn er gelukkig allemaal af maar ik voelde me toen echt niet fijn.......

Hopelijk snappen jullie me en hebben raad of advies voor me.

Liefs Newbee
Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 18:23

Online Status Bekijk profiel
Hoi!

Ik had met mijn zwangerschap juist hetzelfde. Mijn gyn. zei dat dat kwam doordat ik veel vruchtwater had. In het begin vond ik het heel plezant dat ik al zo rap een buikje kon zien, maar toen ik 3 maanden ver was, was het precies of ik had een buik van 6 maanden.

Proficiat met je zwangerschap.
Groetjes, Elke.

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 21:39
Lisa

In het begin zijn het vooral je darmen en maag die erg opzetten. Je baarmoeder begint te groeien en je andere organen moeten tijdelijk een ander plekje in je lichaam gaan opzoeken. Maag en darmen komen daarom wat omhoog en naar voren en daarom zullen je kleren direct wat strakker gaan zitten. Je baarmoeder kan haast nog niet, want die ligt met 6 weken nog verscholen achter je schaambeen. Bij een tweede kindje kan het allemaal wel wat sneller gaan.

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 08:58
melissa

Dit is je tweede zwangerschap dus heel normaal. Ik schrok ook omdat ik met 6 weken al mijn broeken niet meer dicht kreeg maar dit was heel normaal volgens mijn vk en dokter. Sowieso groeit het allemaal wat makkelijker en zijn je darmen ook helemaal van slag
gr

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 09:09
sunshine

Ik moest ook met 8 weken al over naar positiekleding omdat mijn taille ineens weg was (en omdat ik er ineens 2 cupmaten bij had). Het zijn inderdaad voor een groot deel je darmen. (let maar op: in de loop van de dag wordt het erger).

Ik moest wel erg lachen toen met een week of 11 iem op die plek haar hand op mijn buik legde. Die was dus druk mijn darmen aan het voelen . Nu begint het een babybuikje te worden. Het verschil zie je toch wel.

Succes met je zwangerschap!

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 15:37
c-ke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben nog maar net 5 weken, en 's morgens valt het allemaal wel mee, maar 's avonds moet de broek open. Dan heb ik echt een dikke buik.
In gewicht ben ik nog niet bijgekomen, dat houd ik wel in de gaten.
Mijn BH wordt wel al aan de kleine kant. Dat wordt volgend weekend shoppen

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 16:12
newbee

Ik ben blij dat ik neit de enige ben en dat het toch normaal is, was al bang dat ik weer zon buitenbeentje zou worden.
Ook mijn cupmaat is weer gegroeid en mijn borsten zijn echt pijnlijk, maar alles voor het goede doel.
hihi
Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 17:04
Karen Zwaenepoel

Hier nog eentje die al positiekleding draagt. Het is ook al het vierde kindje en dat buikje is eigenlijk nooit helemaal weggeweest. Maar nu is het wel heel erg vroeg dat ik mijn jeans in de kast mag laten hangen.
Eigenlijk niet erg, zo kan ik extra lang genieten van mijn zwangerschapskleren. Want die kun je zoiezo max 8 maanden dragen hé

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 21:36
Cynthia

Hallo,

Ik heb net hetzelfde. 's Morgens gaat het allemaal wel, maar in de loop van de namiddag zwelt alles op en vooral ter hoogte van mijn maag zie ik het en wil ik zo snel mogelijk uit mijn jeans.

Mijn darmen zijn nu helemaal de kluts kwijt. Vandaag heb ik de hele dag krampen gehad. Ik heb ook veel last van constipatie.

Ik vertrek morgenvroeg voor 2 weken op vakantie, je weet wel losse kleding, lekker niks doen en vooral veel rusten. Ik ben eens benieuwd wat er nog gaat passen als ik terug kom !

Maar het is inderdaad voor een goed doel.

Veel succes iedereen.

Groetjes
Cynthia

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]