[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/06/2007 @ 09:01 mirellana | hoi na lang zoeken hebben we een naam gevonden,het word na allebei de oma's vernoemd. anjana-janoah ![]() wat vinden jullie hiervan? alvast bedankt voor jullie reacties groetjes mirellana |
| 04/06/2007 @ 10:09 ik | Ik vind het ook moeilijke namen! Janoah-Anjana klinkt ook goed, Janoah vind ik ook wel leuker klinken als roepnaam. Het is mijn smaak niet maar origineel is het wel en als je het een paar keer hebt uitgesproken dan gaat het al snel makkelijker! |
| 04/06/2007 @ 11:23 Marijke ![]() ![]() | Ik vind het eerlijkgezegd een beetje te ver gezocht, het zal niet simpel zijn om die namen uit te spreken. Maar ja dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Marijke |
| 04/06/2007 @ 19:57 Tiwi | Ik vind ook beide namen erg veel op elkaar lijken. Ik zou ze ook niet beide als roepnaam nemen. Ik denk dat jullie kindje dan vaak haar naam moet herhalen. ![]() |
| 05/06/2007 @ 09:26 mirellana | heel erg bedankt voor jullie mening over de namen.en heel veel succes met zwangerschap allemaal. groetjes mirellana ![]() |
[Reageer]

wat vinden jullie?????????