Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/07/2008 @ 14:25 ![]() | Becca ik denk nog steeds aan je.. gaat het met je?? Edith fijn dat alles in orde is... genieten meid.. |
| 09/07/2008 @ 13:17 Cynthia (werk) | Hey Edith, wat fijn te horen dat de resultaten van de nekplooimeting goed waren, en natuurlij weer een leuke echo ! Els, spannend he, ik kom elke dag ff kijken om te zien of je al niet bevallen bent ![]() groetjes, |
| 11/07/2008 @ 13:53 Cynthia (werk) | Hmm ik denk dat Els bevallen is want ze komt haar meldingsplicht niet na !! ![]() ![]() |
12/07/2008 @ 09:56 ![]() | neen hoor cynthia ik waggel nog vrolijk rond.... |
| 14/07/2008 @ 09:57 Edith ![]() | Nou Els, ik ben wel heel benieuwd wanneer het kleine meisje zich aandiend.... Gaat alles goed met je.....?? Becca, hoe is het met je....?? Liefs, Edith |
| 15/07/2008 @ 09:53 Edith ![]() | Els, het is 3 dagen geleden dat je je gemeld hebt..... Is je princesje inmiddels geboren??Liefs, Edith ![]() |
| 15/07/2008 @ 20:51 Cynthia ![]() | Els, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jade !! Prachtige naam trouwens ! ![]() ![]() |
| 21/07/2008 @ 14:45 Edith ![]() | Hoi Els, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jade. Liefs, Edith ![]() |
| 24/07/2008 @ 09:09 becca (werk) | Els, Wat een pracht van een dochter heb jij!!!!!!!!!!!!!! Echt een schatje. Een dikke proficiat ![]() ![]() ![]() Groetjes Becca |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

iedereen zwanger... behalve ik?

Is je princesje inmiddels geboren??