< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » Indy en Andy?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
Indy en Andy?
04/06/2007 @ 16:18
Ronja

Online Status Stuur bericht
Hallo!
Ik wil heel graag jullie mening hierover:
Ik ben 18 weken zwanger en ben leuke namen aan het verzamelen.
Nu vind ik Indy als meisjesnaam echt heel erg leuk, maar weet niet of het raar is dat mijn vriend Andy heet...Lijkt dat te veel op elkaar, wat vinden jullie?
Bedankt!!
Ronja

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 16:22
Olivia

Het lijkt wel op elkaar, maar omdat het papa en dochter is, vind ik het niet raar. Broer en zus had ik niet gedaan. Het is een leuke naam, je kan de naam ook als Indi schrijven eventueel.
Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 17:50
sanenman

Online Status
Ik vind het ook wel kunnen en vind ook Indi leuker, maar dat is persoonlijk...

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 19:50
Tiwi

Online Status
Gewoon doen

Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 18:11

hallo,

INDI is altijd al onze favoriete meisjesnaam geweest. Wij vinden het superspijtig dat er nu een maatschappij van Hogedefinitietelevisie ook die naam draagt, jullie niet?

groetjes
Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 10:19
Emi

Ik vind Indy ook erg mooi en leuk voor een meisje.
Dat pappa een naam heeft die er op lijkt vind ik zelf niet erg belangrijk.
Ze worden bijna nooit samen in 1 zin geroepen en zijn voornaam zal ze (waarschijnlijk) ook nooit zeggen.
Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 16:58
Mojo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nancy, ik heb er nog nooit van gehoord den ik ben vast niet de enige. Mijn dochter heet dus Nova, in nederland ook een actualiteitenprogramma en in belgie een merknaam (we zijn NL maar wonen in B). I couldn't care less en mensen om je heen zullen al snel éérst de link leggen met je kind en niet met een product ofzo. We hadden trouwens wel wat opmerkingen verwacht maar niemand die ook maar iets heeft gezegd verder. Natuurlijk zal lang niet iedereen het ook móói vinden, maar smaken verschillen ik geef ook geen commentaar als vrienden hun kind een naam geven die ik echt heeeel lelijk vind. Moeten zij weten, als zij het mooi vinden is het goed.
Dus geen opmerkingen ofzo nee, nou ja door ons zelf onderling, als grap zeggen we wel eens tegen elkaar dat we een volgend kindje Netwerk of Telefacts gaan noemen nee hoor, niet van aantrekken, en alles is ooit al eens eerder gebruikt dus er is altijd wel ergens iemand die een associatie heeft met een door jouw gekozen naam, wat die naam ook is.

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 19:06

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Voor papa en dochter vind ik het wel kunnen. Er zijn wel mensen die hun kind dezelfde naam geven als de papa (en dan heb ik het niet over wanneer de papa gestorven is of zo) met junior erachter. Dat vind ik er echt over. Ik dacht echt dat je namen voor een tweeling aan het zoeken was, maar dan had ik ook nee gezegd hoor.

Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 00:18
L.

Online Status Stuur bericht
Hey,

Wat vind je van Yindi?
Verder vind ik niet dat het stoort, hoor, Indy en Andy, het is vader en dochter. Voor broer en zus zou het niet zo mooi zijn, maar nu stoort het toch niet? Moet je een andere naam kiezen omdat het niet bij de papa zijn naam past? Je kindje zal waarschijnlijk toch nooit Andy gaan zeggen tegen haar papa?
Als jullie deze naam mooi vinden: zeker doen!!!

Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]