< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » hoe slapen jullie babytjes?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
hoe slapen jullie babytjes?
04/06/2007 @ 19:20
mooze

Hallo mama's,

Heb een zoontje van nu 7 maanden en vraag mij af hoe jullie baby slaapt? Hoe is hij gekleed? Met of zonder slaapzak? Met of zonder dekentje enzo...
Dank voor de reacties;
Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 19:34

Online Status Bekijk profiel
hoi!

magali slaapt met een rompertje met korte mouwen in haar slaapzak en een dekentje.
als het nog wat warmer wordt haal ik het dekentje weg

groetjes trui

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 19:36
Kimmy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Onze Robbe slaapt in een 'shortama', zo'n pyjamaatje met een T-shirtje en een shortje en een dunne slaapzak. In het begin van de avond slaapt hij zonder deken, het is dan nog warm op zijn kamer, want de zon staat daar de hele namiddag op. Als het te fris wordt, leg ik losjes een dekentje erover tegen dat wij gaan slapen.
Als het nu weer een paar dagen frisser zou worden, slaapt hij in zo'n gewoon pyamatje uit een stuk, in T-shirtstof en met de dunne slaapzak.
In beide gevallen draagt hij ook nog een rompertje met korte mouwen of zonder mouwen.
Hopelijk heb je er iets aan

[Laatst gewijzigd door Kimmy - 04/06/2007 @ 19:36] - Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 20:26
Jen

Quinn slaapt in een rompertje zonder mouwen en een pyjma shirtje erop. Dan in een slaapzak van dunne stof. Dat is het eigenlijk wel. Is het wat frisser dan krijgt hij een pyjamabroek aan erbij. Of een extra dekentje.

Groetjes van Jen

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 21:53
kimmie

hey hey

sterre ligt altijd in een gehel pyama...ze heeft smorgens de zon in haar kamertje en smiddags en sávonds koelt het lekker af..een frisse kamer dus...

dus een gehele pyama...broek en shirt dus...en een dekentje..
en ze slaapt als een blok..

liefs

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 22:04

onze Ferre slaapt in een rompertje (nu met korte mouw), pyama en een dunne slaapzak. Daarover leg ik nog een lakentje.

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 13:31
petra

Onze Vic draagt een rompertje met korte mouwen, een pyjama met voetjes en lange mouwen, een dun slaapzakje en een dekentje. Nu moet ik wel zeggen dat het op zijn kamertje nooit boven de 20 graden is.

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 14:13
Emmy

Hoi

Laura slaapt in een rompertje met lange mouwen en een zomerslaapzak. Verder niks. Het is altijd erg warm bij haar op de kamer en ze zweet enorm.

Groetjes!

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 16:06
Chrissy

David slaapt in een rompertje en een dun slaapzakje. Er liggen geen dekens in zijn bed, want daar zou hij toch onder kruipen. Als het wat kouder is, doe ik hem een boxpak-achtig pyama'tje aan met het slaapzakje.

We hadden hier een paar hele warme dagen en toen deed ik hem in alleen zijn luier in de dunne slaapzak.

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 12:51
elke

We hebben een temperatuur 's nachts van 24 graden en ik kleed hem alleen in een bodyke zonder mouwtjes. Een dunne slaapzak en een heel dun, katoenen dekentje... Het dekentje doe ik alleen maar omdat hij anders woelt in bed en horizontaal wakker wordt. Maar eigenlijk is dit al vrij warm voor hem...

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 20:10
lianne

Online Status Stuur bericht
Een pyama en een zomer slaapzak.

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 20:51
Cindy

een rompertje met korte mouw,dunne pyama en zomerslaapzak

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 15:46
Elze

Nu we niet meer inbakeren, slaapt onze uk in een slaapzakje. Gezien het niet kou is op zijn kamer, is het een slaapzakje in een dunnere stof, dus niet die dikke gevoerde slaapzakken.
Afhankelijk van de buitentemperatuur 's nachts, die toch steeds zijn invloed heeft op de binnentemperatuur draagt hij ofwel enkel een rompertje met lange mouwen (want mouwloze slaapzak) ofwel een pyamaatje.

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 15:48
Susie

Joshua slaapt in een rompertje korte mouwen en zn slaapzakje. Als het 's nachts wat frisser is leg ik een dekentje over hem heen.

Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 15:13
Dagmaries

Online Status Bekijk profiel
Hier een rompertje korte of lange mouwen (hangt ervan af hoe warm het is) en een slaapzakje. Als het nog iets kouder wordt doe ik er ook een dun dekentje over heen. Nog kouder ze krijgt een pyama aan.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]