< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwangerschapstest/bloedonderzoek ???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwangerschapstest/bloedonderzoek ???
04/06/2007 @ 21:12

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik weet momenteel niet meer wat denken...en zou graag jullie raad eens hebben.
Ik zou ongesteld moeten geworden zijn op 30/04 tot op heden is dat niet gebeurd. Ik heb 3 zwangerschapstesten gedaan van Romed waarvan 2 een vaag tweede streepje vertoonden en 1'tje geen tweede streepje. Door al die onzekerheid besliste ik vanmorgen om een bloedtest te laten uitvoeren. Vanavond mocht ik bellen, de uitslag bleek negatief. Mijn HCG-waarde was 2. Zou het alsnog kunnen dat ik zwanger ben??? Iemand ervaring mee? (liefst positieve)

Alvast bedankt!

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 21:56

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zie op je banner dat je zoontje is overleden begin maart 2007, mijn deelneming daarvoor. Het zou kunnen omdat je zwanger bent geweest dat daarom je HCG waarde minder is dan 5. Ik weet niet hoelang dat duurt maar dat is nog maar 2 maand geleden dus dat zou kunnen verklaren waarom je een lichte roze streep ziet op een test. Die tests zijn gevoelig op HCG daarom dacht ik daaraan. had je een zwangerschap dan kan het ook zijn dat je nu je maandst nog niet hebt. Had je al eens een cyclus nadien ?

Heb je een miskraam gehad of bevallen na een zwangerschap ?

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 22:10

Online Status Stuur bericht
Hoi;

Bedankt voor je reactie.
Ik ben van Jonasje* bevallen via keizersnede op 17 januari 2007. Op 2 maart jl. is hij helaas overleden aan wiegendood.Na mijn keizersnede heb ik al 3 cyclussen gehad.

Groetjes

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 22:44
Katrien

Hallo Sofie,

Ik had bij mijn test ook een heel licht streepje, en enkele dagen later een duidelijkere streep. Misschien nog eens testen binnen enkele dagen?

De eerste drie weken kan het hcg nog heel laag zijn (1-5 heb ik ergens gelezen..)

Maar je zou in principe verder moeten zijn dan drie weken.

Ik zou gewoon even afwachten!

Alvast veel succes!
Katrien
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]