[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/06/2007 @ 21:37 griet | Hallo, Mijn zoontje is nu drie en een halve maand oud en slaapt nog niet door. Hij begint op zijn kousevoeten 's nachts vijf uur tussen twee voedingen te laten. Ik hoor allemaal verschillende versies om hem langer te kunnen laten slapen, maar ik weet het toch zo niet. Vaak krijgt hij rond acht uur een voeding, waarna ik hem dikwijls al boven in zijn wiegje leg. Maak ik hem rond middernacht wakker voor de laatste voeding, is hij er terug rond vijf uur... Laat ik hem slapen (want hij slaapt na acht uur zeer vast), dan wordt hij rond één of twee uur wakker. Klopt het dat baby's beter en langer slapen als de nachtvoeding iets korter op de voorlaatste is? Moet ik hem niet meer wakker maken voor de nachtvoeding en slaapt hij dan met verloop van tijd langer? Of moet ik hem blijven wakker maken rond middernacht? Graag wat tips want ik weet het toch allemaal niet meer zo goed |
| 04/06/2007 @ 22:08 griet | Bedankt alvast voor de reacties! Ik ga hem straks wakker maken voor een voeding en zien wat het geeft... Maakt het geen verschil uit in slapen, ga ik hem morgen misschien eens gewoon laten doorslapen vanaf acht uur. Ik zal jullie tips eens uitproberen. Slaapwel |
[Reageer]

doorslapen?.

)