[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/06/2007 @ 13:31 petra ![]() | Wat een leuke dokter seg !!!Idd, wat weet hij nu van JOUW verdriet af! Veel sterkte meid! |
| 08/06/2007 @ 18:30 Anne | hey wendy.johnny Ik heb vorige week via een curretage mijn derde kindje verloren en heb nog geen kinderen tot op heden, maar de gyn zei tegen mij "dat we gewoon pech hadden gehad". Dus ik kan me jouw boosheid helemaal voorstellen. Ik zou precies hetzelfde reageren. Veel sterke en geluk voor in de toekomst en kop op! |
[Reageer]

te mooi om waar te zijn

ik had een klein beetje bloedverlies maar had geen buik/rugpijn. Ik wou zou snel mogelijk naar het ziekenhuisgaan maar kon niet direct want we moetsten ons 2de kindje eerst naar de mpi doen( medisch pedagogisch instituut) dus eerst dit gedaan en gezorgd dat we opvang hadden voor de andere 2 kindjes. Dit is niet men eerste miskraam heb er intussen al 3 gehad. Toen eindelijk bij de spoed aangekomen hadden ze me direct doorverwezen naar de materniteit. En ja het was telaat ik heb heel veel bloedverlies gehad en beetje problemen met men bloeddruk die telaag was. De dokter zei dan je moet nie verdrietig zijn je hebt al zovele kinderen (4 kindjes waarvan 1tje overleden aan leukemie en 1tje zwaar gehandicapt). Wat weet die kl*te dokter nou van me is het dan zo erg dat je nog naar een kindje verlangt. Kwas gewoon kapot kvoel me ontzettend verdrietig en op dit moment voel ik me niet echt geslaagd als een mama. Dit zou de laatste zwangerschap geweest zijn 

!!!