< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » te mooi om waar te zijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
te mooi om waar te zijn
05/06/2007 @ 11:05
wendy.johnny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

een week geleden was mijn verjaardag en ik kon men oren en ogen niet geloven toen ik een test deed ik WAS zwanger!!!!

Maar zondag liep het mis ik had een klein beetje bloedverlies maar had geen buik/rugpijn. Ik wou zou snel mogelijk naar het ziekenhuisgaan maar kon niet direct want we moetsten ons 2de kindje eerst naar de mpi doen( medisch pedagogisch instituut) dus eerst dit gedaan en gezorgd dat we opvang hadden voor de andere 2 kindjes. Dit is niet men eerste miskraam heb er intussen al 3 gehad. Toen eindelijk bij de spoed aangekomen hadden ze me direct doorverwezen naar de materniteit. En ja het was telaat ik heb heel veel bloedverlies gehad en beetje problemen met men bloeddruk die telaag was. De dokter zei dan je moet nie verdrietig zijn je hebt al zovele kinderen (4 kindjes waarvan 1tje overleden aan leukemie en 1tje zwaar gehandicapt). Wat weet die kl*te dokter nou van me is het dan zo erg dat je nog naar een kindje verlangt. Kwas gewoon kapot kvoel me ontzettend verdrietig en op dit moment voel ik me niet echt geslaagd als een mama. Dit zou de laatste zwangerschap geweest zijn

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 11:10
jo

ja,
wat weet iemand anders nu van jouw verdriet af!!!
ik krijg dat ook om de haverklap te horen,maar je hebt toch al 4 kinderen,waarom dan nog al die moeite doen voor dat 5de...

ik kan je alleen maar zeggen,
ook jij hebt net als iederander recht op verdriet,
de pijn wordt er niet minder op,ook al had je 100 kinderen...

veel sterkte in deze moeilijke periode

liefs jole

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 18:09
ingetjee

hoi,
als dit nu je eerste of je 100ste kindje is, een gewenst kindje verliezen is altijd verschrikkelijk

ik heb er al twee verloren en ik heb geen levende kindjes en ik hoor vaak: het zou minder erg zijn als je er wel eentje had
tarara! ik word zo moe van die commentaar!

veel sterkte
groetjes
Ingetje

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 13:31
petra

Wat een leuke dokter seg !!!
Idd, wat weet hij nu van JOUW verdriet af!
Veel sterkte meid!

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 07:39
Cynthiaken

Online Status Bekijk profiel
veranderen van dokter zou ik zeggen, dit zeg je gewoon niet!

zoals iedereen hier zeg ik hetzelfde het is even erg of je nu 0 of 100 kindjes hebt...

hou je sterkt meid en huil/ praat er maar op los, doet goed ipv alles op te kroppen :)

groetjes

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 11:08
wendy.johnny

hey

ik wou jullie ff bedanken voor de reacties dat ik krijg het doet deugd om te horen dat jullie me begrijpen. Het is eigenlijk toch raar he mensen die je niet kent van haren noch pluimen dat juist DIE mensen een steunend woordje geven bedankt meiden ik had het echt ff nodig!!! Ze zeggen altijd beter een miskraam dan een zwaar gehandicapt kindje op de wereld zetten maar dat is ook niet altijd waar men 3de kindje was geboren met een heel zeldzame afwijking aan der hartje zij is toch ook geboren en ze strijd nog alle dagen voor der leven na inmiddels haar erste levensjaar in het uzgent door gebracht te hebben en 5 zware hartoperaties te overleven en 3 hartstilstanden te hebben . Het is heel zwaar qua verzorging enzo maar dat neem je er graag bij want je krijgt ontzettend veel liefde trug.

vele lieve groetjes wendy

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 18:30
Anne

hey wendy.johnny

Ik heb vorige week via een curretage mijn derde kindje verloren en heb nog geen kinderen tot op heden, maar de gyn zei tegen mij "dat we gewoon pech hadden gehad". Dus ik kan me jouw boosheid helemaal voorstellen. Ik zou precies hetzelfde reageren. Veel sterke en geluk voor in de toekomst en kop op!
Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 21:58
dieke 9Maand Moderator

Online Status Stuur bericht
Hey meid

Ik ben op dit moment aan het vloeien van een miskraam op 5 weken en een beetje zwangerschap, van een derde kindje.

Ik heb ook al goedbedoelde commentaren gekregen, zoals 'goed dat het nu gebeurt he, bij mij was het erger, ik was al x-aantal weken zwanger' etc. Goedbedoeld weliswaar, maar ze moeten mij mijn teleurstelling niet ontkennen hoor.

En ja, ook ik zelf vind wel dat ik al erg blij mag zijn met mijn 2 knappe jongetjes, maar dat maakte deze derde zwangerschap niet minder gewenst.

Veel liefs hoor!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]