< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » cmv virus =?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
cmv virus =?
19/06/2007 @ 19:43
Linde

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ABke,

Ja ik moet gewoon blijven werken, al mag ik niet meer in de kamer van de patiënt. Mij collega's echter doen dit nog wel, dus indien zij het krijgen... . Goede handhygiëne en er kan niets gebeuren, zegt de arbeidsgeneesheer. Ik vind dit niet echt leuk, maar voorlopig heb ik niet veel keuze. Donderdag ga ik op consultatie bij de vroedvrouw en dan zal ik zien wat zij zegt.

Het gaat hier over een belgisch ziekenhuis, spijtig genoeg telt de regeling van onmiddellijke verwijdering niet voor mij. Heb reeds navraag gedaan...

Wachten en hopen dat de resultaten van mijn bloedtesten positief uitdraaien voor ons, is de enige boodschap die ik kreeg. Het zijn hier dus heel spannende weken.

Groetjes

Link naar deze reactie
20/06/2007 @ 09:49
ABke

Hoi Linde,

Dat vind ik wel een héél rare situatie...
Dat je op een ziekenhuis niet meteen moet stoppen met werken, dat kan ik enerzijds nog begrijpen, maar als op je afdeling iemand met cmv ligt...
En als je moet wachten tot je het misschien zou kunnen krijgen... dan is het al wel te laat!

Ok, als je CMV hebt is de kans klein dat je kindje er iets op nahoudt, maar dan nog, het risico is er wel altijd...
Stel dat je het zelf krijgt ben je ook nog eens een "gevaar" voor andere zwangere vrouwen...
Ik zou inderdaad eens horen wat de vroedvrouw zegt, en hoor eventueel eens bij je HA.

Ik vind het alvast superonverantwoord!!!

Groetjes,

Annabelle

Link naar deze reactie
06/07/2007 @ 12:46
Linde

Annabel,

Ik vind het ook heel erg dat ik niet thuis mag blijven, maar als niemand mij daarvoor de toestemming geeft, kan dat gewoon niet.

Voorlopig zijn alle testen nog negatief, en heb ik het een plaats in mijn hoofd kunnen geven zodat ik toch kan genieten van mijn zwangerschap en van de rest van't leven.

Ik heb lang niets van mij laten horen, omdat ik het er echt moeilijk mee had en het voor mezelf eerst een plaats moest geven zodat ik er niet elke minuut van de dag aan moet denken.

We blijven positief en hopelijk is er niets aan de hand.

Groetjes Linde

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]