< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Dikke buik op 8 weken??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Dikke buik op 8 weken??
07/06/2008 @ 19:02
Sandra

Hoi hoi,
ik ben inmiddels ook alweer 8 weken zwanger van de tweede.
Heb wel degelijk al een echt buikje. misschien inderdaad ook omdat ik mijn buikspieren wat meer ontspan. Ik moet ook wel zeggen dat het met een tweede sneller gaat.
Maar wat kan het je schelen, geniet er gewoon lekker van. er zijn heel wat meiden die jaloers op je zijn!
Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 10:19
Tara

Online Status
Hi dames,
Ik heb een vraagje ben zelf 15 weken zwanger nu
Tot twee dagen terug had ik een echte zwangerschapsbuik en nu is het ineens weg.. ik vraag me echt af wat er aan de hand is, er is ineens amper meer wat te zien. Zijn er mensen die dit meegemaakt hebben?
Alvast bedankt
Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 10:28
Babyke*

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
tara ik had dit 2 dagen geleden ook aan de hand.
schrok mezelf ook kapot.
schijnt dat het wel eens kan.

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 14:56
Tara

Online Status
Echt super raar. Maar bij jou was er niks aan de hand Babyke?
Ben echt bang dat ik ineens geen kindje meer in me buik heb. Heb geen bloed verloren of buikpijn gehad.
Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 21:14
FemmeFatale

Online Status Stuur bericht
Gister voor het eerst een zwangerschapsbroek aangedaan. Mijn gewone spijkerbroeken passen me al een week of 3 niet meer lekker. Druk op buik, dus droeg steeds rokken. Nu toch te koud aan de benen, dus heb maar een zwangerschapsbroek en vele leggings gehaald, kan ik weer even vooruit! Kan dus best, een buikje al zo vroeg. Waar het buikje door komt..... ach, doet het er toe?!

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 21:26
ik

Hallo,

KAn zeker wel hoor!
Ik had het ook. Ik draag nogal losse kledij. Veel tunieken en zo. En ik kreeg op 8 weken zelfs de vraag of ik zwanger was van de arbeiders in het atelier! Ik heb het dan nog een weekje kunnen volhouden om het te negeren maar dan ging het echt niet meer hoor. Je kon het gewoon veel te goed zien. En we wilden het eigenlijk pas met 12-13 weken bekendmaken. Nou, das mooi mislukt!
Bij de eerste kon je het ook al vrij vroeg zien, dat was bij +- 10 weken, dus eigenlijk kon ik me er wel aan verwachten deze keer.
Ik ben ook zwnangerschapsbroeken beginnen dragen vanaf 8 weken. Kon echt in de meeste broeken niet meer in.
Groetjes en geniet maar van dat buikje

[Laatst gewijzigd door ik - 07/09/2008 @ 21:28] - Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 21:50

ik had ook al rond de 8 weken een buikje. op sommige dagen is het buikje ineens minder, maar het zijn je darmen die je buikje veroorzaken dus zullen je darmen minder opgezet zijn.

greetzzzz

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 12:14
Sofie

Online Status

Blijkbaar zijn er enorme verschillen, ik ben momenteel 27 weken zwanger en draag sinds twee weken zwangerschapsbroeken. Mijn buik is pas zichtbaar geworden sinds een maand terug, dus hangt echt wel af van persoon tot persoon precies. Ik vond dat in ieder geval niet erg, want hoe langer ik mijn eigen kleren kon dragen hoe liever.
Ben wel ondertussen 5kg aangekomen op 6 maanden dus dat is wel ok denk ik.

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 12:33
Daan

Idd dat opgezette gevoel van het begin zijn je darmen vaak, had ik ook! ondertussen al een serieuze buik bij 27 weken.......draag al zwangerschapskleding vanaf week 13 en is mijn eerste!

liefs Daantje

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 13:39
J

8 weken is overdreven weinig om nu al een dikke buik te hebben.
op dit moment stelt de baby nog niks voor, mss dat je vocht vasthoudt ofzo?
Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 15:44
Liesje

Hoi,

Ik heb nu voor het eerst zwangerschapsbroeken gekocht, ben er wel super blij mee want die zitten echt super goed!
In H&M jeans gekocht en in New look enkele zwarte broeken. Lag echt niet aan veel geld, wie niet ver van brugge woont (zal je wel in andere steden ook vinden) aanraders!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]