Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/06/2008 @ 19:02 Sandra | Hoi hoi, ik ben inmiddels ook alweer 8 weken zwanger van de tweede. Heb wel degelijk al een echt buikje. misschien inderdaad ook omdat ik mijn buikspieren wat meer ontspan. Ik moet ook wel zeggen dat het met een tweede sneller gaat. Maar wat kan het je schelen, geniet er gewoon lekker van. er zijn heel wat meiden die jaloers op je zijn! ![]() |
| 07/09/2008 @ 10:19 Tara | Hi dames, Ik heb een vraagje ben zelf 15 weken zwanger nu ![]() Tot twee dagen terug had ik een echte zwangerschapsbuik en nu is het ineens weg.. ik vraag me echt af wat er aan de hand is, er is ineens amper meer wat te zien. Zijn er mensen die dit meegemaakt hebben? Alvast bedankt |
| 07/09/2008 @ 10:28 Babyke* ![]() | tara ik had dit 2 dagen geleden ook aan de hand. schrok mezelf ook kapot. schijnt dat het wel eens kan. ![]() |
| 07/09/2008 @ 14:56 Tara | Echt super raar. Maar bij jou was er niks aan de hand Babyke? Ben echt bang dat ik ineens geen kindje meer in me buik heb. Heb geen bloed verloren of buikpijn gehad. |
| 08/09/2008 @ 12:14 Sofie | Blijkbaar zijn er enorme verschillen, ik ben momenteel 27 weken zwanger en draag sinds twee weken zwangerschapsbroeken. Mijn buik is pas zichtbaar geworden sinds een maand terug, dus hangt echt wel af van persoon tot persoon precies. Ik vond dat in ieder geval niet erg, want hoe langer ik mijn eigen kleren kon dragen hoe liever. Ben wel ondertussen 5kg aangekomen op 6 maanden dus dat is wel ok denk ik. |
| 08/09/2008 @ 13:39 J | 8 weken is overdreven weinig om nu al een dikke buik te hebben. op dit moment stelt de baby nog niks voor, mss dat je vocht vasthoudt ofzo? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Dikke buik op 8 weken??