[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/06/2007 @ 16:13 Nathalie | Na een paar maanden echt intensief te hebben geklust, voel ik hoe langer hoe minder plezier bij de penetratie zelf... vroeger kon ik er nog van genieten in de "roes" van de opwinding, maar nu... pffff... soms is het gewoon benen open en aftellen tot m'n vriend klaar is. Het doet geen pijn ofzo, en op het einde kan ik ook gewoon (clitoraal) klaarkomen, en daar geniet ik wel van. Ik ben ook voldoende vochtig. Ben ik nu de enige die van het echte penetreren op zich zo weinig geniet??? Ik begin me er erg aan te storen... |
| 05/06/2007 @ 16:20 p. | Nathalie, Als ik eerlijk moet zijn heeft de penetratie op zich mij nooit veel gezegd. Ik voel er niet veel van, en heb (zoals veel vrouwen) extra uitwendige stimulatie nodig om überhaupt een hoogtepunt te krijgen (waar ik dan wel van kan genieten). Het gebeurt meer dan eens dat ik door mijn man wordt onder handen genomen, en niet omgekeerd, omdat hij weet dat het me niet veel zegt. Het "aftellen naar het einde" komt me bekend voor, ik denk soms aan de raarste dingen op die momenten... Ik heb me ook altijd afgevraagd of ik de enige ben, maar ik denk het niet. Uiteindelijk zijn er daar binnen heel weinig gevoelszenuwen aanwezig. P. |
| 05/06/2007 @ 19:15 ikke | Euh, het is niet makkelijk om toe te geven, maar eigenlijk voel ik het ook zo aan... penetratie is mja... ook bij mij niet echt het toppunt van genot (niet pijnlijk, maar ik vermoed niet zo leuk als bij de man). |
| 05/06/2007 @ 22:38 Inge | Jullie zijn zeker en vast niet alleen hoor! Ook hier zo een beetje hetzelfde... grtjs, |
| 06/06/2007 @ 09:59 Angie ![]() | idd neit de enigsten... hier nog iemand.. en het aftellen komt me idd bekent voor hahaha.. ![]() suc6 allemaal |
| 06/06/2007 @ 11:09 Sasha O. | Ik meld me ook aan, al ben ik precies een van de weinigen die hier voor durft uit te komen. Penetratie op zich doet me ook heeeel weinig... en het gevoel van "benen open en aan iets anders denken" komt me ook bekend voor, vooral van toen ik probeerde zwanger te worden. En het wordt niet beter, want nu mijn dochtertje er is doen we het nog minder vaak dan vroeger... we liggen beiden in slaap vooraleer er aktie ondernomen is... Wie durft er nog voor uitkomen? |
| 07/06/2007 @ 14:54 Liesbeth | Eigenlijk is het bij mij ook zo, en ik ben verbaasd over de weinige reacties hier... gillen jullie het echt allemaal uit van plezier tijdens de penetratie? Mij boeit het eigenlijk niet zo, heb veel liever andere soorten van stimulatie, hihi... Dus ik begrijp de vraagstelster wel... op een bepaalde manier is het inderdaad "ten dienste van je man staan"... |
08/06/2007 @ 16:34 ![]() | Ik ook dat penetreren tis niet zo funny en heb dat nooit gevonden trouwens. Liever clitoraal hoor ! Maar ja om kindjes te maken moet het nu eenmaal ![]() |
| 10/06/2007 @ 10:52 Inge | ja Melopee, daar heb je gelijk ik natuurlijk ![]() ![]() idd weinig reactie hier, maar ik ben al blij te horen dat er toch nog mensen zijn die hetzelfde voelen (of zeg ik beter niet-voelen )grtjs |
| 11/06/2007 @ 12:30 Ingrid | Verbazingwekkend, inderdaad... ik dacht dat de meeste vrouwen niet veel voelden van de penetratie, maar dan ben ik dus precies mis... (ik voel er zo goed als niets van, dus het is ook even 'afwachten' voor mij tot mijn mannetje zover is, en dan denk je inderdaad aan de gekste dingen). |
| 12/06/2007 @ 17:38 Yvette | Idem hier, de penetratie op zich zegt me ook niets, het is gewoon "ondergaan en afwachten". Ik heb echt clitorale stimulatie nodig om te kunnen genieten. |
| 15/06/2007 @ 10:36 A. | Penetratie op zicht heeft me nooit echt geboeid, en ik "onderga" het ook zoals de meeste vrouwen hier blijkbaar. Het is meer een noodzakelijk kwaad en eigenlijk geniet ik er alleen maar van omdat ik mijn ventje zie genieten... |
| 28/08/2007 @ 10:45 sara | De laatste tijd voelt onze sex nogal geforceerd... Mijn man en ik hebben niet zo'n hoog libido, vroeger vrijden we ongeveer om de tien dagen, maar nu we voor een baby gaan vrijen we om de twee dagen en dat is echt niet leuk meer... Ik voel me er zo stom bij. Wanneer ik op sex aanstuur voel ik mij zo laag, dat ik er zo om moet vragen... |
| 28/08/2007 @ 12:23 anske | Hoi dames, Ik sta er echt van te kijken dat er mensen zijn die het niet echt fijn vinden. Niet dat ik het raar vind hoor, dat absoluut niet. Ik vind de twee eerste stoten het allerlekkerste, en verder geniet ik er echt van. Ik denk inderdaad niet dat je partner het leuk vind om het te weten dat je stiekem ligt af te tellen. Is het misschien een idee om tijdens de penetratie een vibo op je clitoris te zetten, te spelen. ![]() Is ook een heel lekker gevoel en ook je man geniet er nog van maar jijzelf zeker te weten. En je gedachten lekker de vrije loop te laten gaan op zo'n moment of samen met je partner er een fantasietje erbij te verzinnen. (misschien dat je door twee mannen tegelijk bevredigd word ofzo) Ik hoop dat het werkt bij jullie en er net zo lekker van kunnen genieten als ik. met of zonder speeltje. Succes meiden |
| 28/08/2007 @ 14:52 piep | Hoi dames, Zou het kunnen dat jullie al op voorhand bedenken dat 'het weeral zo gaat zijn', te moe zijn, teveel stress hebben, het niet 'het juiste moment', 'het lekker moeten vinden,.. ? Ik heb een tijdlang hetzelfde gevoel gehad, maar heb het er uiteindelijk gewoon over gehad met mijn man, want hij voelde ook wel aan dat het voor mij maar 'ondergaan' was. Na de zoveelste ruzie hierover heb ik het dan maar gewoon er uit gegooid. Mijn man schrok hier heel erg van het voelde het aan alsof hij mij aan het verkrachten was (ook weer overdreven natuurlijk), maar het heeft wel geholpen om hierover met mekaar te praten.. Uiteindelijk hebben we dan naar een oplossing gezocht, glaasje wijn om te ontspannen, lekker etentje, warm badje, mekaar op 'andere manieren' verwend, zelf eens een 'speeltje' gekocht, andere standjes geprobeerd,fantasietjes gedeeld,.. Geen van dit alles was natuurlijk DE oplossing, maar erover praten en samen lachen met 'mislukte oplossingen' deed me wel terug relaxen en me weer sexy voelen, waardoor ik ook terug meer van het penetreren ben gaan genieten! |
[Reageer]

Penetratie doet me weinig meer...

)
wil kan er niet genoeg geklust worden.