[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/06/2007 @ 10:20 | Hoi, Mijn naam is lisa en wij wonen vanaf vorig jaar juli in belgie en ik moet zeggen bevalt ons goed we hebben 3 kinderen en de 4 de is onder weg maar als ik hier lees over dat gedoe met de belasting dan heb ik toch wel vraag tekens. Want mijn man werk nog steeds in nederland maar ik werk in belgie met dienstencheque's en nu ook nog arbeidsongeschik bevonden. Ik ben niet ten lasten van mijn man maar hoe hier alles werk heb ik geen idee van maar om kinderen aan te schaffen om geen belasting te hoeven te betalen zou ik persoonlijk nooit doen. Want je hoeft dan geen belasting te betalen maar je kindej kost ook weer geld dus ik zie niet het verschil of ik nu belasting moet betalen en een kind moet onderhouden. Het zou natuurlijk leuk zijn als je iets beter er voor zit maar dat is nog altijd iets dat je zelf moet doen.Nu hoe het bij ons zit weet ik niet ik weet ook niet hoe het gaat aflopen nu ik arbeidsongeschikt ben maar we zullen moeten afwachten. Wisten jullie trouwens dat als je man voor een zwitsers bedrijf werkt dat je daar bijna 2300 euro neto verdient en dat je daar bij 4 kinderen 900 euro kinderbijslag krijgt. Dus het is overal anders . Maar wiekan mij vertellen hoe het zit als je met dienstencheque's werk en als je arbeidsongeschikt word bevonden door je zwangerschap. |
[Reageer]

belasting
Het zou natuurlijk leuk zijn als je iets beter er voor zit maar dat is nog altijd iets dat je zelf moet doen.