[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/06/2007 @ 08:41 Ukkie2 | he daantje ellende he? die misselijkheid. Wat bij mij goed helpt is een banaan! en zorgen dat je geen lege maag hebt, dus altijd wat meenemen onderweg. Probeer wel gezonde tussendoortjes, een appel, liga, banaan, kaakjes etc ik slikte ook zwangerschapsvitaminen, maar ben erachter gekomen dat ik daar extreem misselijk van werd! nu ben ik bijna 10 wkn, en merk dat het al wat minder wordt! dus houdt moed! liefs ukkie2 |
| 07/06/2007 @ 11:44 | halllo Ik herken je verhaal...ik had tot en met 14 weken ook erg last van misselijkheid, vond niets leuk aan zwanger zijn en het verpeste mijn hele dag. Tot ik erovr sprak met mijn gyn...soms is het gewoon niet haalbaar en krijg je door de misselijkheid ook te weinig gezonde voedingsttoffen binnen. IK kreeg postafene voorgeschreven en ik moet zeggen dat dit het enige was wat hielp...crackers naast bed, kleine beetjes constant, zelfs dat hielp echt niet!!! ik zou er eens naar vragen bij je gyn... |
| 07/06/2007 @ 15:28 anneke | hoi, ik ken het gevoel. ik ben misselijk van s'morgens tot dat ik eindelijk in slaap val en mag je niet wakker worden in de nacht. zijn er nog dames die last hebben van een verkoudheid en keelpijn? |
07/06/2007 @ 17:04![]() | de tips helpen erg goed!! Ja ben ook erg verkouden, en heb hoofdpijn! Vooral de tip van de banaan is ![]() |
| 07/06/2007 @ 22:06 artemisia | hallo, heb dinsdag een test gedaan omdat ik 5 dagen overtijd was en me heel slecht voelde, zere borsten, buikpijn maar geen bloeding. Test positief en uitgerekend op 12 februari 2008. Voel me alleen ellendig. overdag heel misselijk kan niets eten en als ik iets eet gaat het even over en komt het meteen weer terug. heb oprispingen, buikpijn en overal pukkels (had ik vroeger nooit). gelukkig heb ik super collega's op het werk die me platte cola brengen en gezonde tussendoortjes want kan zelf haast niet rondlopen. Succes allemaal!!!!! |
| 10/06/2007 @ 11:10 Marije | klinkt interesant!! Maar hoe kom je aan die bandjes?? |
| 10/06/2007 @ 12:21 mij ![]() | bij ons kun je ze kopen bij de DA drogist. het is misschien meer bekend als iets tegen reisziekte. ze kosten iets van 12 euro of zo. wel prijzig maar het helpt mij perfect. suc6 |
[Reageer]

misselijk!!!

zijn er nog dames die last hebben van een verkoudheid en keelpijn?