< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » meer moe en meer slapen door warm weer?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
meer moe en meer slapen door warm weer?
07/06/2007 @ 15:23
elke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames. Is het bij jullie ook zo dat de kleine meer slaapt dan normaal nu het zo warm is buiten? Ik kan amper een goed uur en een kwartier hem laten spelen en dan begint hij echt al te geeuwen en kleine oogjes te krijgen. Dan wil hij bij mij zijn en begint hij zijn hoofd in mijn bloes te begraven en wil ie sabbelen gaan. Dan geef ik zijn tutje en dan vallen zijn oogjes toe. Heeft nochtans geen koorts of zo. Is hier binnen wel 26 graden voor de moment... Is alleen in body gekleed met korte mouwen en zonder kousjes...

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 15:25
elke

ah ja... En wat doen jullie de baby nu aan? Gisteren ging ik naar de babymassage van kind en gezin. Nu merkte ik dat ik de enige was daar met alleen een bodyke aan. Ik was zelfs te voet gegaan en de anderen in een hete auto... En die waren allemaal gekleed met kousen, lange broek en t-shirt en body met korte mouwen!!! Ik schaamde me een beetje en dacht, die zullen ook denken hoe komt die hier aan...

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 15:59
Parthoens Liesbeth

Ik kleed die van mij ook gewoon in een body en een t-shirtje. Is anders toch veel te warm voor die kleine.
Heb ook wel de indruk dat hij minder eet en meer slaapt nu met dat warm weer.

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 16:47
Jen

Ik heb Quinn in een soort rompertje met korte pijpjes en mouwtjes gehesen vandaag. Ik had toch het idee dat het veel te warm was voor dubbele laagjes kleding. Daarbij zat het zweet op zijn voorhoofdje. Hij had het echt warm.

Groetjes van Jen

[Laatst gewijzigd door Jen - 07/06/2007 @ 16:48] - Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 19:03
lianne

Online Status Stuur bericht
Noah had een korte broek aan met een t-shirt, wel nog een rompertje eronder en zonder sokken. Ook hij eet minder, maar hij slaapt niet meer, heb juist het idee dat hij minder slaapt.

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 20:50
knabbel

Online Status Stuur bericht
ik heb de indruk dat onze robbe ook meer wakker is nu doordat hij meer dorst heeft, elk uur leg ik hem aan de borst om hem te laten drinken, dit duurt 5 minuutjes en dan valt hij weer in slaap, maar normaal gezien slaapt hij toch telkens 3u

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 21:45
Anneke

Online Status Bekijk profiel
Ik doe Kayden ook enkel een bodyke aan of een shortje en T-shirt maar dan zonder body onder...als ik meer aandoe, zweet hij hard.

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 21:57
Mojo

Nova slaapt meer en wil meer drinken (kort aan de borst, enkel de dorstlessende voormelk). En ik zie ook veel van die dik aangekleede babies, snap daar niets van tenzij je echt een koukleumpje op de wereld hebt gezet. Ik zag laatste een moeder die amper stof aan d'r lijf had en het kind droeg dikke sokken, een trui, een jasje, een dikke broek, schoentjes....het was toen wel 30 graden, bizar!

Nova draagt 1 laagje kleding hoor, dus een rompertje of zo'n pakje wat Jen zegt; ideetje van een romper maar met korte mouwtjes en pijpjes, in de folder van Carrefour noemen ze het een 'combishort'. Maar eh, meer niet hoor, ze ligt nu ook in bed in enkel een rompertje. De regel is een beetje dat je baby 1 laagje meer moet dragen dan jijzelf, maar als het echt heel warm is houdt dat laagje extra natuurlijk wel op. Ik voel me ook wel eens dom als ik dan zo'n dik verpakte baby langs zie schuifelen maar tegelijkertijd heb ik toch wel het idee dat ik de goede keus heb gemaakt hoor, ze hoeft echt niet te liggen zweten en gloeien, warm = warm !!

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 22:14

Hey,

wees niet bang om frisse kleding aan te doen, hier dragen ze rompers zonder mouwen, of gewoon enkel de pamper (zon op grote raam achteraan recht op de living, dus behoorlijk warm) tzijn hier wel twee hete jongens en niet echt koukleumen, ze eten ook niet echt minder maar evenveel als anders, wat ik wel doe tussendoor is gewoon water geven ter verfrissing ookal is de kleinste ma 2 maand oud, het kan geen kwaad, ma tzijn ook geen liters, ma zo'n 30ml per keer tss de flessen door en dat enkel in de namiddag.

Echt meer slapen doen ze ook niet door de warmte hier, ma zijn lekker actief.

Ach, elk kind reageert er anders op.

Grtz poohke
xxxxxxxxxxxxxxx

ps: als ze minder eten is niet erg, zorg wel dat ze voldoende vocht krijgen zodat ze niet uitdrogen met deze warmte.

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 10:20
leentje

Hallo iedereen,
Ik doe mijn engeltje al een tijd nog maar 1 laagje aan.
S nachts slaapt hij zelfs enkel in zijn pampertje,hij zweet nu ook wel heel veel. Ik dek hem dan wel onder maar hij schopt dat laken altijd weer weg...

Gewoon doen waar je je goed bij voelt !

groetjes
leentje

[Laatst gewijzigd door leentje - 08/06/2007 @ 10:22] - Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 11:56
suusje2512

Online Status
Mijn mopje draagt momenteel een rompertje met spaghettibandjes en een jurkje met spaghettibandjes eroverheen. Geen sokken.

Lekker bloot dus. Ze had vanochtend gewoon zweetvoetjes terwijl ze bloot waren. Arm kind.
Ik heb haar maar meegenomen onder de douche. Beetje lauw water, ze vond het prima.

(Vervolgens stond na het douchen bij mij het zweet weer op mijn rug..... maar ach.... je hebt het er voor over nietwaar?)

En oja, ze slaapt meer. Alleen onder een lakentje.
Drinken doet ze soms wat minder, maar niet heel veel minder.

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 12:03

hoihoi,

ik doe sem ook alleen een body aan zonder mouwtjes en een kort broekje.

maar ik heb een ander vraagje:
hoe houden jullie het koel binnen...
ik heb alles dicht, alle rolluiken compleet dicht en nog is het 25 graden bij hem op de kamer... veel te warm!!!!

groetjes Virgenie

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 12:45
elke

geen idee hoe je het koel houdt. wij hebben hetzelfde probleem!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]