< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » klopt jullie berekening v.d eisprongook?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
klopt jullie berekening v.d eisprongook?
07/06/2007 @ 17:50
Sas

hallo even een vraagje aan jullie zwangeren

ik ben nog maar net bezig met zwanger raken maar ik begin al aardig te leren wanneer er eventueel een eisprong is.
in het begin bleef ik me vasthouden op de bekende '14 de dag'maar ben er inmiddels achtergekomen dat dat niet altijd zo is!

wat ik mij nou afvraag is,klopt het moment van de bevruchting nu met jullie eisprongdag die je op dat moment ook dacht te hebben?

liefs sas
Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 23:13

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
als je meestal goed rekent, komt je eiersprong rond de 12e dag voor je volgende menstruatie, ik telde vroeger 14dagen na je regels maar dat kopte ni. Je regels beginnen 14 dagen na je eiresprong maar je eiersprong zelf is 12d voor je volgende regels ongeveer, daarom de banner ook zon 5dagen errond rekend. Ik had een cyclus van 24 a 26dagen ipv 28. Bij mij klopte als ik zelf rekende, maar bij mijn jongste zei de gyno dat ik over een week mijn eiersprong ging hebben en heb het een week vroeger had al !!

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 10:31
vero77

Online Status Bekijk profiel
bij mij klopte het ook niet de 14de dag.
ik zou 4april vruchtbaarst zijn geweest, de 5de mijn eisprong en heb pas op de 6de geklust en ben nu zwanger.dus het zal toch zo een 12dagen voor je menstruatie zijn.

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 10:38
saskiagrit

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bij de site de babybrabbel kun je het mooi bij houden
daar in het schema staat dan ook wanneer je het vruchtbaarste bent
je kan het altijd proberen

groetjes saskia

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 15:13
Sas

heey iedereen
bedankt voor jullie reactie's

leuk al die banners,maar ik doe het liever zonder...
die banner van mij zit in mijn hoofd!
en hij klopt bijna altijd!
ik voel mij eisprong duidelijk,en ik zie het ook aan mijn afscheiding...alleen nu is alles in de war maar dat komt omdat ik er te veel mee bezig ben..

grappig om te lezen dat de eisprong niet bij iedereen berekeningen het zelfde is en ook niet altijd klopt!

vero77...soms lees je welleens dat je na je eisprong nog iets van 6 á 12 uurtjes vruchtbaar bent,dus wie weet was dat bij jou ook het geval..

butterfly...ik snap niet helemaal wat je bedoelt.ik weet dat innd je regels 14 dagen na je eisprong komt!maar wat bedoel je nou precies met die 12 dagen?

groetjes sas
allemaal super gefeliciteerd trouwens

ps:is die ovulatiepijn na voor tijdens of na een eisprong?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]