[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/06/2007 @ 17:50 Sas | hallo even een vraagje aan jullie zwangeren ![]() ik ben nog maar net bezig met zwanger raken maar ik begin al aardig te leren wanneer er eventueel een eisprong is. in het begin bleef ik me vasthouden op de bekende '14 de dag'maar ben er inmiddels achtergekomen dat dat niet altijd zo is! wat ik mij nou afvraag is,klopt het moment van de bevruchting nu met jullie eisprongdag die je op dat moment ook dacht te hebben? liefs sas |
| 08/06/2007 @ 10:38 saskiagrit ![]() | bij de site de babybrabbel kun je het mooi bij houden daar in het schema staat dan ook wanneer je het vruchtbaarste bent je kan het altijd proberen groetjes saskia |
| 08/06/2007 @ 15:13 Sas | heey iedereen bedankt voor jullie reactie's ![]() leuk al die banners,maar ik doe het liever zonder... die banner van mij zit in mijn hoofd! ![]() en hij klopt bijna altijd! ik voel mij eisprong duidelijk,en ik zie het ook aan mijn afscheiding...alleen nu is alles in de war maar dat komt omdat ik er te veel mee bezig ben.. grappig om te lezen dat de eisprong niet bij iedereen berekeningen het zelfde is en ook niet altijd klopt! vero77...soms lees je welleens dat je na je eisprong nog iets van 6 á 12 uurtjes vruchtbaar bent,dus wie weet was dat bij jou ook het geval.. ![]() butterfly...ik snap niet helemaal wat je bedoelt. ik weet dat innd je regels 14 dagen na je eisprong komt!maar wat bedoel je nou precies met die 12 dagen?groetjes sas allemaal super gefeliciteerd trouwens ![]() ps:is die ovulatiepijn na voor tijdens of na een eisprong? |
[Reageer]

klopt jullie berekening v.d eisprongook?

ik weet dat innd je regels 14 dagen na je eisprong komt!maar wat bedoel je nou precies met die 12 dagen?