< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Holebi-ouderschap » Zaaddonor via internet?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Holebi-ouderschap
Zaaddonor via internet?
08/06/2007 @ 21:51
Astrid

Online Status Stuur bericht
Ik ben nog nooit op dit topic geweest en verbaas met gewoon echt heeeeel erg. Zaaddonoren via internet zoeken? Ik heb laatst een programma gezien (nederlandse televisie) dat ging over de mannen die zich op deze manier aanbieden. Undercover ging iemand op deze advertenties in. 1 voor 1 waren het echt viezerikken die zich niet wilden laten testen op ziektes en die de verwekking d.m.v. sex willen hebben. Heel erg voor het kindje dat daaruit geboren wordt en misschien wel een of andere ziekte meekrijgt, of later een vader die hem ofhaar op komt eisen.

Ik wil dus zeggen, pas goed op hiermee.Ik ben erg geschrokken toen ik dit programma zag.

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 09:21

Hoi Astrid,

Maar wat had je dan verwacht van sbs dat ze ook de goede zaaddonoren zouden laten zien? Want die zijn er ook te genoeg op internet. Want heb je je weleens in de werkwijze van een zaadbank verdiept? Een donor die doneert voor een zaadbank mag niet meer anoniem zijn (een goede zaak vind ik) maar aan de andere kant krijgt hij niet eens te horen dat er een zwangerschap is ontstaan. Pas als het kind oud genoeg is en ifo of contact wil dan pas word een donor verteld dat hij een zwangerschap heeft helpen ontstaan. Dus via de zaadbank heeft de donor alleen plichten (niet meer anoniem mogen zijn) maar van rechten (weten wanneer er iemand zwanger word van je zaad) hebben ze daar nog nooit gehoord. En natuurlijk moet je voorzichtig zijn als je een donor via internet zoekt. Maar dat moet je ook zijn als je een relatie via internet zoekt of als je spullen via internet koopt.

Groetjes een donor
Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 09:22
Gerrit

Hoi Astrid,

Maar wat had je dan verwacht van sbs dat ze ook de goede zaaddonoren zouden laten zien? Want die zijn er ook te genoeg op internet. Want heb je je weleens in de werkwijze van een zaadbank verdiept? Een donor die doneert voor een zaadbank mag niet meer anoniem zijn (een goede zaak vind ik) maar aan de andere kant krijgt hij niet eens te horen dat er een zwangerschap is ontstaan. Pas als het kind oud genoeg is en ifo of contact wil dan pas word een donor verteld dat hij een zwangerschap heeft helpen ontstaan. Dus via de zaadbank heeft de donor alleen plichten (niet meer anoniem mogen zijn) maar van rechten (weten wanneer er iemand zwanger word van je zaad) hebben ze daar nog nooit gehoord. En natuurlijk moet je voorzichtig zijn als je een donor via internet zoekt. Maar dat moet je ook zijn als je een relatie via internet zoekt of als je spullen via internet koopt.

Groetjes een donor
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]