[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/06/2007 @ 10:47 linnepin | Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben! Nog maar 4 weken ofzo dus hartstikke pril! We zijn er erg blij mee maar zitten met een groot dilemma. Ik hield altijd erg van een wijntje en op z'n tijd ook een sigaretje. Dat laatste is geen probleem voor me hoor! Daar stop ik zo mee. Maar hoe kan ik nou geheim houden dat ik zwanger ben als ik geen borrel meer aan neem? Volgende week is het kermis bij ons.... Normaal gesproken 3dagen feest met veel drank, maar nu? Ik heb het gevoel dat het erg opvalt en dat iedereen ziet dat ik geen borrel neem.... Ik weet het gewoon niet! Wie kan mij tips geven om te verdoezelen dat je zwanger bent? ![]() |
| 10/06/2007 @ 10:56 Callie-Cinnie ![]() | Je kunt misschien zeggen dat je medicijnen gekregen hebt waar je geen alcohol op mag gebruiken en misselijk word als je erbij rookt? Groetjes Cindy |
| 10/06/2007 @ 13:42 margriet | ja zoiets idd, ik was ook bang dat mensen het gingen opvallen maar dat viel allemaal wel mee. Gewoon zelf niet te veel over beginnen. Enneh... fijne week he! |
[Reageer]

Net zwanger..hoe hou ik t geheim?kermis