Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/07/2007 @ 17:18 bananneke | Dag Kaatje, Ik ben ook uitgerekend voor 19/02/08. We kunnen samen aftellen. Op 14/08/07 ga ik voor de tweede maal naar de gynaecoloog. 'k Ben al aan het aftellen... |
| 11/08/2007 @ 22:51 kaatje ![]() | ![]() ![]() hihi hou me op de hoogte van je bezoek aan de dokter ik moet de 20 terug gaan na de genecoloog |
| 20/08/2007 @ 20:44 bananneke | Hallo iedereen, Het was een supermoment bij de gyn. Ik ben er nog niet goed van. Onze baby lag gezellig te spartelen en te zwaaien met zijn armpjes en beentje. Zalig die beelden. We hebben ze dan ook laten vastleggen op DVD. |
| 21/08/2007 @ 09:45 lisa | Virginie, gefeliciteerd!! Heerlijk dat je zo snel al weer zwanger bent!! Hopelijk gaat het nu allemaal goed. maar daar gaan we natuurlijk vanuit. gefeliciteerd meid! groetjes lisa |
| 21/08/2007 @ 16:49 maggy ![]() | virgke, proficiat meid, goed gedaan ! ![]() ![]() geniet er maar terug lekker van ! ! ! |
| 20/09/2007 @ 08:12 Leia ![]() | Waw Vanessa!! 4de kindje! Gefeliciteerd hoor!! Groetjes Leia |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwanger en uitgerekend februari 2008

)
precies ook aan het duimzuigen, echt een superzicht!