< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wie gaat voor een 3 de kindje, na 2 mk??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wie gaat voor een 3 de kindje, na 2 mk??
11/06/2007 @ 12:53
jes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,
Vorig jaar in februari heb ik een mk gehad, was zwanger geworden met de pil, na een jaartje terug aan de pil zei men vriend dat het welletjes was geweest dat we zouden stoppen met de pil en proberen zwanger te worden. Op 16 maart menstruatie geen paniek na één maandje , mijn menstruatie bleef uit en jah hoor ik was zwanger, afspraak gemaakt bij ha om bloed te laten prikken en afspraak bij gynea. Alles tip top in orde bij het bloedonderzoek een hoog HCG-waarde niets om ons zorgen over te maken. Naar de gynea alles in orde met ons beebje :) superblij waren we maar we zwijgen nog tegen de buitenwereld je weet nooit. 2 mei de verschrikkelijke dag ik verlies bloed, wil gelijk naar men gynea maar die was er niet, dan maar naar iemand anders, men beebje zen hartje klopte niet meer. Op 3 mei 7u binnen in het ziekenhuis voor curretage , als ik het geweten had, had ik voor de natuurlijke manier gekozen maar jah... Nu 5 weken na men curretage heb ik eindelijk men menstruatie en kunnen we weer beginnen klussen. Ik heb het voor het moment psychisch nog erg moeilijk maar we komen er wel. Vanaf volgende week terug gaan werken.
Dit is mijn verhaal in het kort. Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt en toch een gezond kindje op de wereld gezet hebben.
dikke kusz

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 10:10
greet

Online Status Stuur bericht
hoi jes ,

ik heb slechts één miskraam achter de rug , nu 7 weken geleden.
op 7 weken het hartje horen kloppen , op 8 weken niet meer. 4 dagen later is het spontaan afgekomen. ik ben in die dagen gewoon blijven werken en wilde dat erna ook. toch ben ik 2 dagen later naar de ha geweest om een briefje voor't werk.
ik ben een week thuis geweest en dan terug gaan werken.
voor mij was dat voldoende. ik ben toen wel een week alleen thuis geweest , niemand mocht komen of bellen , ik wilde het alleen verwerken. de 3 weken erna gingen heel goed. toen werd ik terug ongi , weer een dipje. en nu volgen de dipjes elkaar in sneltempo op. overal zie je bolle buikjes en buggy's en dat doet pijn.
ik denk dat de pijn pas over is als ik terug zwanger blijk.
wat ik maar wil zeggen is dat het tijd nodig heeft. er gaan nog meerdere momenten komen dat je je heel rot voelt. probeer dit niet te verbergen of te verdringen. je het er tijd voor nodig.
ik praat er ook veel over , helpt mij , maar dat hangt ook weer van persoon tot persoon af.
sterkte !

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 11:54
jes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey greet,
bedankt voor je reactie, hopelijk blijven weg en ben je gelijk terug zwanger

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 17:27
greet

Online Status Stuur bericht
bedankt jes.
hopelijk is het bij jou derde keer goed keer , en snel nog wel.
ik zie je nog op de andere topics he.
ik voor je !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]