< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » constante druk onderaan mijn rug .....

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
constante druk onderaan mijn rug .....
12/06/2007 @ 10:56
sylvia

Hey allemaal,

Heb sinds gisterennacht veel last van constante druk in mijn onderrug en lichte krampen in mijn onderbuik.
ben 36w... ik werd er gisteren zot van wist niet hoe te zitten liggen of staan...
Kan mij iemand zeggen of dat iets aangeeft of niet..
donderdag moet ik sowiso terug naar genecoloog.. maar werkt op mijn zenuwen en op mijn humeur
Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 12:05
melissa

Online Status Bekijk profiel
Misschien al voorweeen, die begonnen bij mij ook met 36,5 week met lichte krampjes onderin en met 37.2wk zwanger bevallen van een gezonde zoon

gr

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 12:08
sylvia

voorweeen heb ik al een tijdje... maar die druk is de eerste keer dak het heb... grtz
Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 17:15
Phie

Online Status Stuur bericht
Lijkt mij toch ook een beetje de voorbereiding van uw lichaam op de bevalling hoor... Maar geen paniek... Uw lichaam kan zich wekenlang voorbereiden geen leuk vooruitzicht MAAR komt wel goed...
Probeer het jezelf aangenamer te maken of laat het je aangenamer maken door je partner!!!
Een heerlijk badje, of massage..

Succes en slaap zacht!

Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 15:04
brittbabe

Online Status
ik heb die pijn in mn onderrug ook sinds het kindje flink ingedaald is...

Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 15:43

Online Status Stuur bericht
zie dat we nog evenver tegaan hebben.. vandaag heb ik daar weer enorm last van en krampen.. genecoloog zegt dak er niet mee moet inzitten.. Maandag terug op controle. is zo raar terug die gedachte dat het iedere seconde van de dag kan beginnen en je weet neit wanneer

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]