< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwanger .. bloedvlekje in de baarmoeder

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwanger .. bloedvlekje in de baarmoeder
12/06/2007 @ 11:15
wonder'tje

Online Status Stuur bericht
ik ben rond de 8weken zwanger maaral paar keer bloedverlies gehad en al twee echo's de laatstste was gistere en naast het foetus'ke zat een bloedinkje in de baarmoeder en zolang die daar zit is er kans op een miskraam moet nu nog twee weken rustene en utrogestan nemen pfff ben echt bang voor een miskraam zijn er zwangere of mama's waarbij dit goed is afgelopen ?

vele groetjes van mij
Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 12:34
saskiagrit

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb een aantal bloedingen gehad
en ik heb met 11 weken een stolsel in de baarmoeder gehad van 3 bij 2 cm
deze is eruit gekomen en een deel is door de baarmoeder opgenomen
zekerheid kan ik je niet geven maar probeer in ieder geval rustig aan te doen

groetjes saskia

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 13:01
tata

Hey Steph,

Ik heb net hetzelfde. Ben nu 7w 3d zwanger en heb al 2 echos laten maken wegens bloedverlies.
In mijn baarmoeder zie je heel duidelijk een kwetsure aan de baarmoeder zelf (hematoom) en ik heb er ook nog een bloedklonter zitten.
Het vruchtje groeit goed en heeft er momenteel geen last van maar alles moet wel goed in het oog gehouden worden.

Ik heb niks van medicijnen moeten nemen en ben ook alweer aan het werk.

Mijn gyne zegt dat 85% van de vrouwen die dit hebben een gezond kindje op de wereld zetten.

Maak je maar niet te veel zorgen want ik denk dat dat net slecht is voor de baby, stress.

greetz Tata

geen banner want ik ben op het werk.
Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 11:11
greet

ook ik heb dit gehad.
op 6 weken het hartje gehoord , het vruchtje zat goed p schema maar het zakje was te klein doordat er een bloedklontertje in de weg zat.
de gyn zei dat er niks aan te doen was , enkel afwachten , de kansen waren 50/50. ik ben gewoon verder blijven werken. een week later was er spijtig genoeg geen hartactiviteit meer. het is dus op een miskraam uitgedraaid.
de dokter zei wel dat de kans groot was dat het bloed er in gekomen was omdat er iets mis was met het vruchtje.
ik hoop voor jou dat het bij jou anders uitdraait !
succes !

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 11:34
wonder'tje

hey iedereen bedankt voor jullie reactie's
tot hiertoe zit het nog goe bij mij heb vamorgent nog is moete overgeven en ben zo misselijk amai pff maar ja de gyn zeidat dat een goei teken was dus

hey greet kvind het erg voor jou hopelijk word je weer snel zwanger en gaat het goed deze keer !
bij mij is alles goed met het vruchtje enzo want het bloedvlekje zit niet bij het vruchtje maar is gescheiden kweet niet goed hoe ik het moet uitleggen

tata ik denk dat ik zoiets als jij hebt maar geen bloedklonter goed dat het vruchtje er geen last van heeft maar dat heeft het bij mij ook niet maar ik begrijp niet goed wrm je niet moet rusten !

saskia proficiat ineens mama van twee baby'tjes bij jou is alles toch goed gekomen dus dat geeft hoop

groetjes voor jullie
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]