< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Stel me aub even gerust

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Stel me aub even gerust
13/06/2007 @ 13:39
Veerle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik ben een heel gelukkige mamma van 2 kapoentjes en we willen dat ook graag zo houden dus besloot ik om eind januari een Mirena spiraaltje te laten zetten. alles verliep prima, mijn cyclus werd wel heel onregelmatig. Op 4 mei heb ik mijn laatste regels gehad, nu ben ik dus zogezegd 2 weken overtijd ik zou me geen zorgen maken als ik niet doodmoe was, om de haverklap moest gaan plassen en na het eten bijna altijd misselijk was en ik heb zo'n zeurderige pijn in mijn onderbuik. Ik heb gehoord dat je zelf kan controleren of je spiraaltje er nog zit gewoon door te voelen, wel ik voel dus niks. Zeg me even dat er iemand is die dit ook meegemaakt heeft en dat het gewoon loos alarm is.

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 14:04
Mascha

Hoi,

Zelf heb ik het niet meegemaakt, maar ik weet dat de vrouw van (ex-)collega wel zwanger geraakt is ondanks een spiraaltje... Geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% veilig... Als ik jou was zou ik wel even een testje doen!
Ik hoop van harte voor je dat het goed uitpakt!

Groetjes en succes!
Mascha

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 21:28
esmeralda

Online Status Bekijk profiel
he veerle ik heb ook de mirena en die zeurderige buikpijn heb ik ook op zijn tijd en het moet dus ook zo zijn dat je menstruatie helemaal of gedeeltijk wegblijft maar een testje kan geen kwaad

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 20:36
Veerle

Hallo,

Bedankt voor de reacties.

Esmeralda, heeft er iemand jou ooit gezegt dat je normaal zelf kan controleren of dat er nog zit want ik heb gehoord van mensen die dat bv met een tampon uit getrokken hebben.

Groetjes

Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 09:38

hallo

ik zelf heb het koperspiraal en mijn gyn heeft gezegt dat je zelf kunt controleren als het er nog zit maar heb dit nog niet gedaan dit dmv te voelen. want hier komt er nog een 2de. maar als het gaat zouden we nog even willen wachten tot na onze bouw.

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 22:35
L.

Hey,

Ik heb na de bevalling van mijn dochtertje een koperspiraaltje laten plaatsen. Enkele weken later voelde ik iets schuren, en toen ik naar toilet ging om even te kijken, was het er gewoon uit gekomen. Een spiraaltje is echt wel groot genoeg om op te merken als het er uit zou komen (je ziet het goed, en ik voelde het in ieder geval ook goed )

Misschien is een test toch geen slecht idee, gewoon al voor jezelf, om wat meer op je gemak te zijn.

Mijn dochtertje is 3 dagen jonger dan jouw kleinste kindje .
Wij wilden ook geen 2e meer, en na die toestanden met dat losgekomen spiraaltje heb ik me afgelopen februari laten steriliseren. Dit is supergoed meegevallen!

Veel succes,
Groetjes, L.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]