< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » evrapatch

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/06/2007 @ 12:25
petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi ik heb maandag mijn hormoonspiraaltje laten verwijderen omdat ik allergies reageerde en nu moet ik de patch kleven geeft hier iemand ervaring mee en is dat betrouwbaar want ik ben hier niet zo gerust in groetjes
Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 20:35

hallo

ik heb al meer dan 1 jaar de evra patch gebruikt, en heel tevreden er over.

Ik ben vandaag op controle geweest bij mijn gyne, en omdat ik nog maar net een operatie heb ondergaan (om te vermageren) heeft ze me aangeraden om over te schakelen op de ring, nu zit ik nog met 2 verpakkingen, als je tevreden bent over de patch, kan je mijn verpakkingen misschien over kopen?

Ik neem elke dag een douche of een bad, en de pleister is nooit los gekomen. ik kleef hem altijd op mijn onderbuik, na de operatie moest ik hem even op mijn bovenarm kleven, maar in de zomer ziet iedereen dat.

ik wens je veel succes en laat eens iets weten hoe het jou bevalt.

groeten,

Roosje
Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 16:09
Hilde

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

ik neem ook de Evra plakker, sinds oktober ongeveer, omdat ik migraine heb en de pil migraine in de hand werkt. Ik ben heel tevreden over de Evra plakker. Afgelopen week is hij wel 2 keer losgekomen (maar telkens met omkleden, ik plakte hem dan ook onmiddellijk terug, denk niet dat dit kwaad kan?), als hij één keer is losgekomen plakt hij niet goed meer terug blijkbaar. Volgens mijn gyn is hij even betrouwbaar als de pil en de nuvoring.

Grtjs!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]