Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/06/2008 @ 11:18 sandra ![]() | Ik hoop het voor jou Elly Ik Liefs Sandra |
| 18/06/2008 @ 20:40 woepie ![]() | Hey! @Sandra: een dikke proficiat!! Hou ons op de hoogte he... ![]() @Mik: veel succes ermee! Hopelijk kunnen ze je zo snel mogelijk verder helpen. Groetjes, ![]() |
| 19/06/2008 @ 14:43 Evy ![]() | sandra; proficiat!!! Elly, heb gestemd :) Mik verzorg je maar goed.. dat die drie weken maar snel voorbij zijn dat je je uitslag hebt!! groetjes Evy ![]() |
| 24/06/2008 @ 21:29 Janna | Hey mik, bij mij heb je juist gependeld wat de periode betreft! Ben zwanger! Het geslacht is natuurlijk nog wat vroeg, maar dat is eigenlijk ook niet zo belangrijk voor ons. Ik wens je nog het allerbeste toe. Vele groetjes xxx ![]() |
| 25/06/2008 @ 18:38 sandra ![]() | Mik veel sterkte met je gezondheid doe maar rustig aan Janna proficiat met je zwangerschap geniet er maar lekker van Groetjes Sandra |
| 13/07/2008 @ 19:18 mupke ![]() | mik had gelijk.. ik sta alleen niet in het lijstje maar wilde het toch even laten weten!!!! jippie |
| 13/07/2008 @ 21:06 woepie ![]() | Hey ladies! Een dikke proficat met jullie !!!Heel veel succes ermee! Groetjes, ![]() |
| 14/07/2008 @ 21:11 sabrina ![]() | hoi ik zou heel graag iemand vinden die wil pendelen voor mij anneke? MARIE? aub ? grtjs sabrina |
| 02/09/2008 @ 20:08 gimli | aantal kindjes pendelen. is er ook iemand die heeft laten pendelen hoeveel kindjes jullie zullen hebben? bij mij hebben ze 1 kindje gependeld een meisje. Tot nu is dit zo . We willen dolgraag een 2de kindje en zijn ondertussen al 8 maanden aan het proberen... Maar nog steeds niets..zou de pendel gelijk krijgen en zullen we maar met 1 kindje blijven? Is er iemand bij wie de pendel ook steeds 1 kindje aantoont en die er toch 2 hebben? |
| 03/09/2008 @ 09:56 woepie ![]() | Hoi! Ik heb al een aantal pendels gehad, maar vroeg nooit achter het aantal kindjes... Wie weet, kan dit ook... groetjes, ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

uitkomst pendelen??

!!!