[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/06/2007 @ 16:44 chante | hoi hoi ik zit echt met een brandende vraag. ik en me ex zijn uitelkaar na 8 jaar, we hebben al 2 kinderen samen, hij woont inmiddelss samen met zijn nieuwe vriendin, toch kunne we elkaar niet echt loslaten. en komt ie zo al en toe langs.... ![]() maar nu het volgende, ik heb nu een maand geleden in het ziekenhuis gelegen, voor me eierstokken een mogelijke ontsteking. daar heb ik aan het infuus gelegen met antibiotica. de eerste dag in het ziekenhuis kon ik geen pil nemmen want die hadden ze niet. maar eenmaal thuis moest ik toen beginne aan een nieuwe pil ,dat was op een maandag, (toen was ik al ff een week thuis hoor) maar ik had geen pil meer, dinsdag was ik het echt vergeten te halen bij de apotheek. dus woensdag had ik m gehaald en ook die avond ermee begonnen, op 6 juni kwam me ex onverwachts ff langs en toen hebben we het gedaan,, mar een paar dagen erna dacht ik ow shit die stomme antibiotica en die pil die ik later heb genomen. dus ik ging op internet zoeken naar me vruchtbaarste dagen en ja hoor, 5,6,7,8 waren me vruchtbaarste dagen. nu heb ik al een paar dagen echt last van me borsten, en ben ik ook lusteloos of moe. ook heb ik last van witte afscheiding, maar niet zo dat ik elke keer nieuw inlegkruisje hoef in te doen.gewoon een inlegkruisje per dag. wel voel ik als ik een bepaalde beweging maak opeens oeps dat ik iets voel lopen, maar ook niet elke dag. mijn vraag is nu zou ik zwanger kunnen zijn? ![]() ik ben echt ten einde raad, want als het zo is , wil ik het aan de ene kant graag houden, maar moet ook realistisch blijven dat ik het wel alleen moet doen dan. zo ff me verhaal kwijt dat lucht al ontzettend op, gr chante |
| 15/06/2007 @ 13:12 chante | hoi zwanneke bedankt voor je reactie. ik moet nog 6 dagen de pil slikken en dan is het spannende moment. maar dat wachten duurt zo lang. me borsten doen nog steeds erg pijn, en ik ben ook nog steeds erg moe. me ex is al op de hoogte en hij zegt we moeten het maar afwachten. ik ben al erg blij dat ie niet boos is. maar het blijft wel erg raar, we hebben 2 mooie kinderen en daar waren we erg blij mee toen ik zwanger was, en nu lijkt het wel of het niet mag dat het fout is. aan de ene kant is het kindje zo welkom en aan de andere kant, ben ik zo bang als ik het weg laat halen dat ik er spijt van krijg. ik kan het gewoon niet alleen ![]() maar ja e moeten maar afwachten das het enige tot nu toe, gr chante |
| 21/06/2007 @ 19:49 chante | hoi hoi nou ik heb vanmorgen een test gedaan en hij is negatief, pff je zit dagen in spanning af te wachten, nog steeds heb ik allerlei klachten pijnlijke borsten , moe , slijmverlies nou ja het is nog ff afwachten maar gr chante ![]() |
[Reageer]

wie kan mij helpen

na lange tijd uitblijven. en als je zwanger bent ga je je ex dan inlichten ivm de zwangerschap.