< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Moeilijke momenten doorkomen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Moeilijke momenten doorkomen
05/07/2008 @ 15:58
Nouki

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Leentje, brul het maar uit van frustratie! Absoluut! En ik ga ook niet met bemoedigende woorden afkomen want dat helpt toch niet. 'k Leef met je mee

Mel, ik heb vorige week ook mijn goedkeuring terug gekregen van de mutualiteit. 6 IVF's. Stapje dichter nu, hé Ben er wel blij om, het geeft nieuwe moed en hoop.

Hel1, dag 18 is zeker laat maar als je bloedwaarden nog neutraal waren dan zal het wel juist zijn dat je dan pas terug moet komen. Heb nog meerder verhalen gelezen van late en lange cyclussen. Hopen dat het donderdag beter is, hé

Hier verder niets nieuws. Zou donderdag zoiets aan de pil moeten beginnen. Heb alweer heel de week bruin/roosverlies dus zal eens blij zijn een maand aan de pil te zitten en niet dat 'vuil' te moeten hebben

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:16
Leen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mel,Nouki,bedankt voor jullie steun,het doet me echt goed.'k Ben ongelooflijk diep gegaan vrijdag.Ik was echt op,compleet gefrustreerd.Ik durf het bijna niet te vertellen maar ik ben helemaal geflipt.Vreselijk om jezelf zo tegen te komen...
Wij hebben belist toch nog een 5de poging te doen,om te tijd tot de IVF te overbruggen en een korte cyclus te hebben.Hopelijk kan ik die teleurstelling beter aan want dit is echt de laatste voor IVF.
Wel raar,'k ben vandaag al ongesteld geworden,15d na de IUI terwijl vorige keren,zonder utrogestan,na 16d.Dinsdag weer bloedafname.
Nouki,terug aan de pil,'t is een heel raar gevoel maar 't heeft idd ook zo zijn voordelen.Goed dat ook jouw goedkeuring in orde is!
Mel,tot wanneer moet je nog aan de pil?

Leen x

BEVALLEN
weentje, 1e kindje, een dochter!
Frutella,28, 1e kindje, een zoon Ruben! 24/03/08
greetje, een dochter!

ZWANGER
Anneke,27j,na 3 jaar voor 25/07/2008
Wendy,NL,27 jaar,voor 06/09/2008, 10-7 om 16.50 uur hartje luisteren
Bieke,B,28,na 18 maanden proberen = uitgerekend op 25/09/2008
Anne,NL,32 jaar,uitgerekend 8 oktober 2008,eerste echo: 18/02

BIJNA ZWANGER(?)
mel,B,24j,18de ronde, aan de pil, onze eerste ICSI komt eraan, spannend...
Hel1,B,29j,3/07 echo en FM, hopelijk nu een ei!!
Nouki,B,35j, alles tesamen 4j bezig, 1ste IVF midden augustus
Leen,B,bijna 27j,2 jaar bezig,4 IUI's mislukt,8 juli bloedafname voor poging nr 5
Tamsie,B,21jaar

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]