< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » kans op zwangerschap in deze situatie?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
kans op zwangerschap in deze situatie?
16/06/2007 @ 10:48
T.

Gisteren hebben mijn vriendin en ik voor de eerste maal seks met elkaar gehad. Ze is niet aan de pil en omdat we alletwee niet willen dat ze zwanger wordt, heb ik een condoom gebruikt. Omdat zij (en ik ook) echt niet zwanger wil worden mocht ik niet in haar klaarkomen.

Dus hoe groot is da kans op een zwangerschap in deze situatie: ze zat aan dag 12 van de +/-25, ze lag boven (of is dat maar een fabeltje en speelt dit geen rol?), ik heb een condoom gebruikt en nog voor het klaarkomen heb ik mij weggetrokken.

al op voorhand bedankt!
Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 10:59
Lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag T.,

volgens mij is de kans bijzonder klein dat je vriendin zwanger is. Een condoom is immers een zeer doeltreffend voorbehoedsmiddel! Normaal gezien is de kans op zwangerschap met condoom ongeveer 1 %. daarenboven ben je zelfs niet in haar klaargekomen.
Dus volgens mij hoeven jyullie geen schrik te hebben, hoor! en kunnen jullie verder van elkaar genieten!

groetjes, Lies

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 22:25
T.

Is het condoom echt een betrouwbaar middel? Ik heb al gehoord dat het niet zo heel betrouwbaar zou zijn...

En klopt het dat er minder kans op zwangerschap is als de vrouw bovenaan zou liggen?

En volgens jullie is er dus geen reden tot paniek?

groetjes
Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 12:20
T.

Is er niemand die hier kan/wil op reageren? :s
Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 15:00
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hoi T
Volgens mij is het idd maar een heeeeeeeeeeeele kleine kans en eigenlijk meer een wonder als ze zwanger zou zijn!
Zolang er geen scheurtjes in het condoom zitten of het condoom niet afgegleden is, is de kans op een zwangerschap nihil. Geen 1 voorbehoedsmiddel is 100% betrouwbaar, maar zoals jullie het hebben gedaan moet het goed zijn gegaan.
Ik en mijn eerste vriendje hebben ook altijd alleen een condoom gebruikt en dat is altijd goed gegaan(maar dat hoeft dus niet!).
Maar als zij zo bang is dan is het misschien toch verstandiger om aan de pil te gaan. Jullie moeten ook kunnen genieten en niet alleen maar bang zijn!
Groetjes, Charlotte

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 13:23
T.

Ik weet het maar ze wil liever nog wachten omdat de kans op baarmoeder- en borstkanker inhaar familie redelijk groot is en de pil die kans nog vergroot.

Condoom is zeker niet afgegleden en was volgens mij ook niet gescheurd.

groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]