[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/06/2007 @ 10:48 T. | Gisteren hebben mijn vriendin en ik voor de eerste maal seks met elkaar gehad. Ze is niet aan de pil en omdat we alletwee niet willen dat ze zwanger wordt, heb ik een condoom gebruikt. Omdat zij (en ik ook) echt niet zwanger wil worden mocht ik niet in haar klaarkomen. Dus hoe groot is da kans op een zwangerschap in deze situatie: ze zat aan dag 12 van de +/-25, ze lag boven (of is dat maar een fabeltje en speelt dit geen rol?), ik heb een condoom gebruikt en nog voor het klaarkomen heb ik mij weggetrokken. al op voorhand bedankt! |
| 16/06/2007 @ 22:25 T. | Is het condoom echt een betrouwbaar middel? Ik heb al gehoord dat het niet zo heel betrouwbaar zou zijn... En klopt het dat er minder kans op zwangerschap is als de vrouw bovenaan zou liggen? En volgens jullie is er dus geen reden tot paniek? groetjes |
| 21/06/2007 @ 12:20 T. | Is er niemand die hier kan/wil op reageren? :s |
| 24/06/2007 @ 13:23 T. | Ik weet het maar ze wil liever nog wachten omdat de kans op baarmoeder- en borstkanker inhaar familie redelijk groot is en de pil die kans nog vergroot. Condoom is zeker niet afgegleden en was volgens mij ook niet gescheurd. groetjes |
[Reageer]

kans op zwangerschap in deze situatie?