< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » cerclage (bandje om baarmoedermond)

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
cerclage (bandje om baarmoedermond)
19/09/2007 @ 16:27
Callie-Cinnie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Sil23,ik heb mijn cerclage geplaats gekregen met 13 weken,ze hebben me een epidurale gegeven en met een half uurtje was ik klaar.
Al met al is het me goed meegevallen,.
Wat erg van je dochtertje,ik wens je een voorspoedige zwangerschap deze keer toe.

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
20/09/2007 @ 10:46
joke hellebuyck

Online Status
Hey,

Ben gisteren al komen piepen maar had niet zo veel tijd om te reageren, vandaar...

Een dikke proficiat met jullie dochtertje. Ik kan me heel goed voorstellen dat het terug een unieke ervaring was die echo. En die inkopen doen, dat is echte fun hé. Overal waar ik kom en schattige, typische meisjes-outfits zie; kan ik het niet laten om die te laten hangen.
Ben blij dat alles goed gaat en dat ook wij ons dochtertje deze avond terug zullen zien.

Groetjes Joke

Link naar deze reactie
20/09/2007 @ 15:33
Callie-Cinnie

Hoi Joke,ja moeilijk he,om leuke kleertjes te laten hangen hihihi,.
Ik heb een foto van de 3D-echo in mijn profiel gezet moet je maar eens kijken.Zo lief,.
Wanneer moet jij ook alweer terug?
Ik mag volgende week vrijdag ook alweer op controle bij de gynaecoloog,word verwend deze maand,.
Weet jij misschien vanaf welke week je om de 3 weken op controle mag gaan?In Maastricht was dat vanaf 26 weken geloof ik.

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
21/09/2007 @ 11:42
joke hellebuyck

Online Status
Hey,

Amaai die 3D-echo is echt wel de moeite hé (heb juist eens gekeken).
Wij zijn gisterenavond terug mogen gaan op controle: alles dik in orde hoor en deze keer was het ook serieus aan het bewegen. Ons kleintje weegt ondertussen al 440gr en meet ongeveer 23cm. Het zijn echte wondertjes hé
Ik zou niet weten wanneer je om de 3 weken mag aangezien wij sowieso al om de 2 weken telkens op controle gaan. Wel weet ik dat wij vanaf 7 maanden ook telkens een halfuurtje aan de monitor zullen moeten liggen (niets speciaals hoor maar blijkbaar is dit de gewoonte om harde buiken, de hartslag, enz te controleren).
En shoppen: ik krijg er niet genoeg van... ben gisteren weeral op stap geweest.

Groetjes Joke

Link naar deze reactie
21/09/2007 @ 12:35
Callie-Cinnie

Hoi Joke,fijn dat bij jou ook alles in orde is,gelukkig maar,ja ze groeien snel nu he,.Ben blij als ik langs de 28 weken ga,dan ben je toch alweer wat geruster he.
Jeetje wou dat ik ook elke 2 weken mocht gaan,maar denk dat mijn gynaecoloog het daar niet eens mee gaat zijn,.
Ach ja,volgende week mag ik ook alweer naar de gynaecoloog,dus deze maand heb ik mogen snoepen,.
Alweer weekend,hopelijk gaat de volgende week ook zo vlug om,fijn weekend alvast,enne niet teveel kopen he,hihihihi,.

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 11:56
joke hellebuyck

Online Status
Hey,

Goed weekend achter de rug?
Hier wel maar had gisteren zo'n pijn aan de zijkanten van mijn buik maar vandaag lijkt het terug iets beter. Voor de rest alles ok. En jij... aftellen tot je naar de gyn. mag?!

Groetjes Joke

Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 20:43
Callie-Cinnie

Hoi Joke,ja ik heb ook zo'n stekend ,trekkend en kramperig gevoel in mijn buik,ze zullen flink aan het groeien zijn die buikjes van ons,,Ja ben blij als het vrijdag is,vooral omdat de gynaecoloog dan kan kijken of mijn baarmoedermond nog mooi gesloten is,.
Het weekend hebben we veel opgeruimd en werk gedaan dat nog moest in de tuin,op tijd geloof ik want ze hebben de hele week regen gemeld.
Hoe is het bij jou?

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 10:11
joke hellebuyck

Online Status
Hey,

Hier ook druk bezig: ik heb het in mijn hoofd gehaald om de living te herinrichten, dus volop bezig hieraan (maar op het gemak hoor, wil zeker geen risico's nemen).
Voor de rest terug ok, heb me wat zorgen gemaakt de laatste dagen want had de indruk sinds dit weekend dat ons meisje zich wat weinig liet voelen maar ze heeft gisteren terug laten merken dat er nog heel wat leven is. Ook mijn darmen laten de laatste dagen enorm van zich horen maar ja... dat nemen we er dan ook maar weer graag bij hé.

Allé nog twee daagjes geduld en dan is het terug feest voor jou

Groetjes Joke

[Laatst gewijzigd door joke hellebuyck - 26/09/2007 @ 10:11] - Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 10:15
Callie-Cinnie

Hoi Joke,ja gek he,die opruim-woede,hihihihi,ik heb ook steeds zin om alles te veranderen,ben blij als de babykamer geleverd word,dan kan ik me tenminste daar op storten,,maar dat zal nog wel een paar weekjes duren denk ik.
Vandaag heb ik genoeg te doen,puppies moeten voor het eerst ontwormt worden,zal wel een kliederboel worden,8 van die kleintjes pasta naar binnen proberen te krijgen hihihihi,.
Ja ik ben de afgelopen twee dagen ook weer wat ongeruster,maar dat is ook omdat ik weer wat meer last van afscheiding en buikpijn heb,we blijven toch nerveus he,.Ja gelukkig nog maar twee daagjes en dan kan ik weer op controle gelukkig,.
Weer een kans om mijn kleine meisje even te zien,.

Wanneer mag jij weer?

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
28/09/2007 @ 11:33
Callie-Cinnie

Hoi Joke,nou ben terug van de gynaecoloog en nog niet veel wijzer wat de buikpijn betrefd,hij vermoed inderdaad de darmen,en zolang mijn afscheiding niet meer of anders word,hoef ik me geen zorgen te maken,.
Mijn rugpijn kan ik alleen verhelpen door meer te rusten........ik doe nu al bijna niks,.
De echo was prima,alles zag er goed uit,volgens hem wegen beebs van 22 weken wel maar 200 gram,,hij heeft het trouwens niet nagekeken bij mijn meisje wat ze nu weegt,hij zei dat alle beebs op deze termijn zoveel wegen,terwijl bij de 3D echo het gewicht 369 gram aangaf,volgens mij had hij niet zijn dag ofzo,hij was erg kort van stuk en ik stond zo weer buiten.Dus het was niet echt een verhelderend bezoekje,.
Maar ach,als ik me niet goed zou voelen,dan ga ik gewoon naar de kraamafdeling,ik ga mezelf niet meer gek maken door steeds te wachten.Nu moet ik pas weer 26 oktober op controle,wel lang weer bah,.

Groetjes Cindy

[Laatst gewijzigd door Callie-Cinnie - 28/09/2007 @ 11:36] - Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 07:29
Callie-Cinnie

Hoi Joke,alles nog goed,heb allang niks meer gehoord?

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 10:52
joke hellebuyck

Online Status
Hey,

Inderdaad lang geleden maar het internet lag hier een tijdje uit door mijn impulsiviteit om de living te gaan herbehangen. Anders hier alles ok hoor. En deze avond terug op controle... dus dat is ook super!!!

Amaai, hopelijk valt het beter mee dan bij jou want kan me voorstellen dat dergelijke consultatie niet leuk is als je niet wijzer buiten komt. En gelijk heb je om je niet langer dan nodig ongerust te maken maar dan meteen naar de kraamafdeling te gaan.
Hoe gaat het ondertussen met jou???

Groetjes Joke

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 11:26
Callie-Cinnie

Hoi Joke,gelukkig is alles in orde bij jou,.Mag jij alweer fijn op controle,ik moet nog wachten tot de 26ste,.Ik wel deze morgen mijn gynaecoloog gebeld dat ik bezorgd blijf of ik opening heb al,nu mag ik tussen 15:00u en 19:00u naar de kraamafdeling komen en komt hij daar even bij me kijken,,dus dan ben ik weer wat geruster,want je de hele tijd zorgen maken,lijkt me ook niet goed voor mijn meisje.
Ik ben dinsdag voor de eerste keer nar de vroedvrouw geweest,kwam erachter dat je hier in Belgie ook drie maal naar de vroedvrouw mag,met 11 weken,24 weken en 30 weken,ja de eerste ging natuurlijk niet meer,maar ik mocht nu nog gewoon komen.Ze heeft me even aan de monitor gehad,omdat ik afgelopen weekend wat meer harde buiken had,maar mijn buik was mooi rustig,en als ze het hartje van mijn meisje wilde luisteren,schopte deze tegen het microfoontje,,dat wilde ze precies niet.
Ze heeft toen met mijn gynaecoloog nog gebeld en deze zei een wissertje van mijn afscheiding te nemen,om te zien of ik geen infectie heb daarbeneden,daar krijg ik morgen de uitslag van,of misschien wel deze namiddag als ik hem zie,.
Zo het is weer een heel verhaal geworden,laat jij ook wat weten hoe het vanavond gegaan is?

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 18:15
Callie-Cinnie

Hoi Joke,ik ben weer terug,heb weer een half uurtje aan de monitor moeten liggen,mijn kleine meisje was het er niet mee eens,ze schopte weer flink tegen het microfoontje aan.
Mijn gynaecoloog is inwendig komen voelen en alles zat gelukkig potdicht,.Hij zei wel nog een keer dat ik dus echt bijna niks mag doen....en dat dat geld voor de hele zwangerschap,,maar als mijn meisje daarmee blijf zitten tot het januarie is vind ik het goed,.
Zo nu ga ik even voor het eten zorgen,fijne avond,

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
05/10/2007 @ 11:39
joke hellebuyck

Online Status
hey,

Ook hier alles dik in orde hoor met ons kleintje. Het was weer een mooi moment...
Wat betreft het gewicht klopte dit wel hoor de vorige keer, heb dit nog eens nagevraagd. Ondertussen zou ons meisje zo'n 636gram wegen.
De voorbije week heb ik ook wel last gehad van die harde buiken op regelmatige tijdstippen. Volgens de gyn is dit een signaal van je lichaam om het toch maar iets rustiger aan te doen. En ik kan me eerlijk gezegd wel goed in vinden want met het behangen enzo was het nogal een drukke week. Maar ja... nu dit ook gedaan is, kunnen we ons terug rustig houden.

Groetjes Joke

Link naar deze reactie
05/10/2007 @ 11:44
Callie-Cinnie

Hoi Joke,gelukkig was bij jou ook weer alles goed,,ja dat gewicht,de 3D-echo gaf toch duidelijk 369 gram aan bij de meting,dus dat zal zeker wel kloppen,ben eens benieuwd naar de volgende 3D-echo op 12 november,,dan zal ze wel weer een pak meer wegen,dan ben ik 28 weken en 2 dagen ver.
Zo ik ga maar weer eens verder met mijn was,moet ook gebeuren he,.

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 07:57
Callie-Cinnie

Goedemorgen Joke,en alles goed bij jou,?Bij mij gaat wel redelijk,heb alleen last van buikpijn soms,maar verder alles oke,.
Volgende week vrijdag mag ik weer op controle,kan niet wachten mijn kleine weer te zien,.
Zo ik ga even mijn dochter naar school helpen,

Groetjes Cindy,.

Link naar deze reactie
23/10/2007 @ 08:00
Callie-Cinnie

Hoi Joke,en nog alles bij jou?
Ik mag vrijdag weer terug,ben benieuwd,hopelijk verteld hij het gewicht enzo,ben zo benieuwd hoeveel mijn kleine gegroeid is.
Zo even de kids naar school helpen,

Groetjes Cindy,.

Link naar deze reactie
01/11/2007 @ 18:24
Callie-Cinnie

Heey Joke,allang niets meer gehoord,alles nog oke?Bij mijn laatste controle was mijn al flink gegroeid,ze woog ruim 1 kilo en de echo gaf 27 weken en 5 dagen aan,dus 2 weken verder dan ik ben,da's zeer goed zei de gynaecoloog.Hopelijk bij jou ook alleen maar goed nieuws,begin me zorgen te maken,.
Hoop snel weer van je te horen,

Groetjes Cindy,.

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 08:20
Callie-Cinnie

Hoi Joke,alles nog goed met je?Maak me zorgen omdat ik al zolang niets meer gehoord heb?.
Hopelijk ben je er snel weer,

Groetjes Cindy,.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]