[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/06/2007 @ 08:34 mij | Hallo iedereen. Ik had eens een vraagje. Na mn stopweek heb ik op zaterdag de 1e pil genomen. Op zondag de 2e. Toen (heel dom!) ben ik op maandag en dinsdag mn pillen vergeten. Ik kwam er op woensdag achter. Dus alsnog ingenomen en een klein beetje bloedverlies gehad op woensdag. Ik heb op zondag en maandag wel sex gehad. Dus er is een kans dat ik zwanger ben he? Aankomende maandag is het 2 weken geleden dat ik mn 1e pil vergat. Kan ik dan ook testen denken jullie? Het is gewoon heel dom van mij om die 2 pillen te vergeten. Maar mocht ik zwanger zijn dan is die baby heel welkom hoor. Want ik hoop dat we heel binnenkort voor een 2e mogen gaan. (We hebben een dochtertje van 2 en een half jaar) Bedankt voor het lezen en de antwoorden. Groetjes, mij |
| 17/06/2007 @ 16:03 Anoniem | hoi allemaal, hoop dat iemand me kan helpen. Afgelopen zondag ben ik een pil vergeten (in de eerste week!) en heb de week ervoor ook sex gehad met mijn vriend. Nu heb ik gister (2 weken voor mijn NOD) bruin bloed verloren, later ook iets roze. Binnen 2 uur is dit weer gestopt. Nu geen verlies meer, alleen steeds steken in mijn onderbuik en snachts veel last van mijn rug. Ook is mijn temp. al 2 dagen 37,6.. Zou het een innesteling geweest kunnen zijn? en dus kunnen betekenen dat ik zwanger ben? Over 12 dagen zou ik mijn NOD hebben. groetjes |
| 20/06/2007 @ 09:39 mij | Vanessa dank je wel voor je reactie. Ik laat het nog wel weten. Tot nu toe heb ik alleen een heel klein beetje ongesteldheidsachtig buikpijntje. Dus even afwachten dus. Groetjes mij |
| 25/06/2007 @ 13:52 mij | Hey Vanessa, lekker toch even een paar dagen er tussen uit. Kan me voorstellen dat het raar is om je kinderen wat langer achter te laten. Ik heb dat gevoel als we een feestje hebben en onze een nachtje bij mn moeder gaat slapen (wat ze overigens heel leuk vindt) Hopelijk heb je het wel leuk gehad? Ik heb op zaterdag de laatste pil geslikt dus ik denk dat ik morgen ongesteld moet worden (of niet) Als dat niet zo is vind ik het helemaal niet erg hoor! Lief dat je zo ge-interesseerd bent. Ik hou je op de hoogte. Liefs mij |
| 30/06/2007 @ 14:37 mij | Haha Vanessa. Heeft het wel gesmaakt? Ik ben netjes ongesteld geworden, dus niet zwanger. Groetjes mij |
| 02/07/2007 @ 09:20 ikke | Hallo, ik had een vraagje: ik ben vorige maandag begonnen met mijn pil, en ben hem nu zaterdag en zondag vergeten nemen. Wel seks gehad op vrijdag en zondag. Is er nu een kans dat ik zwanger ben? Groetjes |
| 03/07/2007 @ 06:40 mij | Vanessa hoe was je echo? Het is niet zo heel erg hoor dat ik ongesteld ben geworden. Ik hield er wel een beetje rekening mee. Voordat ik zwanger was van mijn dochter duurde het 5 mnd voordat ik uberhaupt een cyclus had. Maar toen was het wel gelijk bingo! ![]() Nog even wachten en dan gaan we er hopelijk in het echie voor. Liefs mij Hoi ikke, ik denk dat er wel een klein kansje bestaat dat je bestaat dat je zwanger kan zijn. Maar het hoeft natuurlijk niet kijk maar naar mij. |
| 03/07/2007 @ 08:22 ikke | Ik ben zaterdag en zondag mijn pil dus vergeten (laatste twee dagen van eerste week), en nu heb ik bloedingen. Hoe kan dat? |
| 09/07/2007 @ 21:13 mij | Hey Vanessa daar was ik weer. Wat jammer dat je echo niet goed was. Ik schrok wel toen ik dat las maar toen las ik dat het gelukkig wel goed gaat met de baby. Ja jammer dat je de kleine ukkepuk niet goed hebt kunnen zien. Dat is altijd een teleurstelling Ben je er al uit wat je gaat doen? Ik denk dat ik nog een keer was gegaan.. @ ikke. Ik denk dat je lichaam in de war was.. Want die dacht natuurlijk dat er een stopweek aankwam. Groetjes mij |
[Reageer]

pil vergeten 1e week