[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/06/2007 @ 13:13 zwijmel | hoi hoi. ik heb ff een vraagje. ik ben zwanger!!!! yes yes. maar nu heb ik een schimmelinfectie gehad en zit net te kijken bij vroege zwangerschaps kwaaltjes, en daar staat dat ook tussen schimmelinfectie, is dat dan ook een vroege of een zwangerschapskwaal. mijn huisarts vertelde me dat het komt door verkeerde zeep gebruik ![]() en als het een zwangerschapskwaal is kan dat dan herhaaldelijk terug komen in de zwangerschap? (niet te hopen) ![]() gr |
| 18/06/2007 @ 07:35 | Ik gebruik altijd lactacyd om mijn onderkantje schoon te maken. Als ik erg veel last heb van afscheiding dan spoel ik meestal nog even met intiem douche. Ik had ook altijd vaak last van een schimmelinfectie maar sinds dat ik dit gebruik moet ik zeggen dat het allemaal een stuk beter gaat. Ik voel me eigen er zelf niet prettig bij om het alleen met water te wassen. Ik denk dat veel van jullie wel weten dat lactacyd toch wel een goed middel is die wel veilig is om je onderkantje te reinigen, maar het was nog even een tipje Gr Mariska |
| 18/06/2007 @ 09:11 jennifer | hoi mensies. ik ben jennifer en heb me gister ingelogt op jullie site gezellie hoor. maar ik ben ook bezig zwanger te worden. ik moet nog 3 daagies wachten op me echte resultaat. maar ik heb al zere borsten ben erg moe, en heb ook een schimmelinfectie gehad afgelopen weekend ![]() nou wat doet dat pijn zeg. ik hoop dat als ik zwanger ben het niet me hele zwangerschap voor gaat komen haha. maar ja ik moet nog ff verder duimen. duimen jullie mee voor me? gr jennifer |
| 03/07/2007 @ 12:14 Shelie | Ik was mijn onderkant ook meestal met lactacyd, heb al 2 keer een schimmelinfectie gehad, en het is inderdaad geen pretje! Maar schimmelinfectie kan je ook krijgen van teveel suiker te eten, antibiotica, van onderbroeken (best van al, gewone katoenen onderbroeken gebruiken) Alvast heel veel plezier met je zwangerschap. Hopelijk komt er geen schimmelinfectie meer |
| 04/07/2007 @ 13:23 Isa | O verschrikkelijk een schimmelinfectie in je zwangerschap en ook daarbuiten hoor. Maar in je zwangerschap heb je al vaak last van meer dingen en dan hoef je dit er ook niet nog eens bij. Helaas blijkt lactacyd niet zo goed middeltje te zijn, want vele mensen krijgen een schimmelinfectie of andere infecties van. Andere hebben nergens last van, wel tast het degelijk je zuurgraat aan. En verandert en ontregeld daardoor de boel, waardoor je sneller infectie's en bacterieen de kans krijgen. Ik heb gelukkig maar 1 keer in mijn zwangerschap een schimmelinfectie gehad, ondanks vele kuren antiboticum. Maandverbandjes zijn meestal broeidingen, en ja in je zwangerschap heb je ze helaas nodig. Ik ben een blaaspatient en ik gebruik altijd tena, en die blijken dus minder broei te veroorzaken en dus ook minder schimmelinfecties voor te zetten. Nou dat klopt eigenlijk wel, ik gebruik ze al 3,5 jaar elke dag en maar 2 of 3 keer schimmel gehad. (en dat na een kuurtje) Dus misschien is een tip gebruik bijv. tena of ander incontentiemateriaal. succes |
[Reageer]

schimmelinfectie

bent, en smerig
dan kun je haast niet anders. Thuis probeer ik het te beperken, en ;snachts zowiezo niet, maar als ik weg moet...dan kan het niet anders. Bovendien wordt je broek of rok ook helemaal nat, ik ziet de plekken in mijn kleding! Getver, wat een verhaal...
tenminster, als ik geen schimmelinfectie hebt....
-periodes gebruikt om toch een proper gevoel te krijgen.