< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » pil, zwangerschap. Ik snap het niet meer

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
pil, zwangerschap. Ik snap het niet meer
17/06/2007 @ 16:11
Gaya

Haai iedereen !

Ik heb een paar vragen, waar ik écht geen antwoord op kan vinden. En ook mijn huisarts weet het niet.

Ik heb altijd de diana pil geslikt. Heb 1,5 jaar geleden een miskraam gehad na 3,5 maand. (door een verkeersongeluk)(de zwangerschap was door de pil heen) Ik ben na mijn miskraam meteen weer aan de pil gegaan.
Sindsdien is ook mijn cyclus verandert.

Sinds ik dus weer de pil slik heb ik al 3 keer een spotting gehad. Volgens de huisarts komt dit omdat de pil te ligt is geworden.
Volgens de huisarts is de kans heel groot dat mijn laatste "spotting" geen spotting was maar een innestelingsbloeding. Ik ben daarna dus ook meteen weer gestopt met de pil, en kreeg gelijk 3 dagen heel erg donker (donkerbruin/zwart) bloedverlies. Maar daar had ik maar 1 maandverbandje per dag voor nodig.

Nu heb ik sinds een paar dagen last van mijn tepels, zachte borsten en een heel erg gespannen gevoel in mijn buik. En ben de hele dag duizelig. Ik kan pas woensdag/donderdag testen.

Maar ik vroeg me af of iemand van jullie dit herkend? Is het normaal dat je meteen een bloeding krijgt na het stoppen met de pil?

En welke cyclus moet ik nou aanhouden? Die van mijn pilbloeding of vanaf die laatste donkere bloeding? Ik snap er werkelijk niets meer van, iemand die mij kan helpen??
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]