< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Ongeduldig voor 2e kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Ongeduldig voor 2e kindje
15/07/2008 @ 17:19
jenniegirl

Online Status Bekijk profiel
hallo dames

hier ook ff berichtje van mij
ik loop er nog steeds vanmorgen wel ff weer krampen gehad maar ja dat zet natuurlijk weer niet door.
morgen naar de verlos toe en dan hoop ik dat het de laatste keer is geweest.

cindy is een gastouderbureau niets voor je?
is voordeliger dan een creshe en die zijn vaak wat flexibeler

fran niet zo stressen he
komt allemaal goed meid, alleen balen van de ochtendmisselijkheid
ik hoop dat je er dan niet teveel last van zult hebben.

mascha wat vreselijk voor jullie poes
dat is echt geen leuk bericht.
en vooral omdat je hem ook al zo lang hebt , hebt je er natuurlijk ook een speciale band mee omdat hij de eerste is
heel veel sterkte

zo ik ga ook ff weer stoppen
groetjes jennie

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:21
mascha van der Kwaak

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jennie; Ik denk dat over een dag of 3 de kleine er is!!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 08:07
jenniegirl

dat hoop ik toch echt ook mascha
daar ga ik voor

groetjess

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:31
Cindy

Hey allemaal!

Hallo Veerle, kan het dat ik je hier nog niet heb gezien? Wat de banner betreft, ga naar Babyclub links boven op de startpagina. Handige extra's -> 9maandbanners aanklikken. Cyclusbanner aanklikken en de optie 'Toon ook op het 9maand forum' aanvinken voor je bewaart. Ik heb sinds mijn eerste zwangerschap een cyclus van 32 dagen, daarvoor was het 30 dagen. Normaal zouden we er terug voor gaan binnen 3 maanden en nu ik die opleiding ga volgen moeten we wat langer wachten he. Sinds Yonah 9 maanden is geworden heb ik terug enorm veel kriebels en tis met pijn in het hart dat we het uitstellen... Maar het zou idd leuk zijn om samen zwanger te worden. Dan kunnen we het samen opvolgen.

Jennie, ik weet niet wat een gastouderbureau is... Maar we hebben het zo opgelost dat op vrijdag Yonah naar mijn ouders gaat en mijn man gaat een vaste vrije dag vragen in de week. Als je er een goede reden voor hebt mag je dat blijkbaar vragen. Als hij toch zou moeten werken op die dag, kan Yonah bij mijn schoonouders terecht. Ik hoop voor jou dat je kleintje snel komt! Die laatste dagen zijn toch niet echt een pretje he.

En nu moet ik maar weer snel mijn ventje eten geven. Het is al wat aan de late kant.

Groetjes, Cindy

[Laatst gewijzigd door Cindy - 16/07/2008 @ 13:36] - Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 20:04
mascha van der Kwaak

Cindy; Wat goed dat je nog een opleiding gaat doen, alleen jammer dat jullie kinderwens dan een paar maanden opgeschoven is!!

Hier vandaag naar de VK geweest, alles was goed moet het alleen iets rustiger aan gaan doen daar mijn bekkenbodem een beetje instabiel is maar voor de rest gaat alles helemaal top!

Mika slaapt trouwens sinds vandaag in zijn nieuwe kamer, in het grote bed! We hebben hem er vanmiddag gewoon in gelegd en na 5 minuten huilen is hij vanzelf in slaap gevallen en vanavond heeft hij bijna niet gehuild! Nu even kijken wat de nacht ons gaat brengen!!

Ik ga hier eens lekker op de bank hangen want lang op een stoel zitten wordt een beetje pijnlijk!

Dikke Mascha

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 10:50
Jenny

Ben blij dat ik deze namiddag op controle kan bij de gyn. Heb al een dag of 2 een hele dag EN nacht door pijnlijke harde buiken. Bij Teaghan had ik nu al een aantal weken opening dus ben eens benieuwd wat het nu gaat zijn.

'k hou jullie zeker nog op de hoogte, morgenvroeg nog snel een berichtje ofzo want want morgennamiddag vertrekken we nog voor 4 dagjes naar Duitsland. Niet te ver, de Eifelstreek, je weet maar nooit,... Nog eens genieten van ons drietjes

Mascha, fijn dat alles goed is met jullie kleintje. en Mika heeft de overgang toch min of meer goed doorstaan blijkbaar. Ik denk dat we daar allemaal niet zo'n spel van moeten maken, ik was ook bang dat dat niet ging lukken en Teaghan sliep meteen goed in het grote bed. Ik vind het heel jammer van je poes. kan me voorstellen dat het heel emotioneel was. onze poes is nu nog maar 6 jaar maar mag er niet aan denken dat de dag ook ooit komt dat ze ons zal verlaten.

Jennie, denk om je meldplicht hé!

Stimpy, hoe gaat het nu met je?

cindy, tof zeg zo'n opleiding. zal wel leuk zijn, alleen jammer van de babyplannen maar ja, dit gaat toch ook om je toekomst hé. tof dat jullie een oplossing voor de opvang hebben gevonden.

Fran, jammer van de misselijkheid maar die hoort er nu eenmaal bij hé. moeilijke situatie op je werk. je bent idd niet verplicht van het zo vroeg te vertellen. Natuurlijk, als je contract zowiezo eind sept afloopt en je vertelt het ervoor is de kans groot dat ze niet verlengen. Zou stom zijn als je de grootste tijd in zw-verlof zou doorbrengen. kan je niet wachten tot na je eventueel een nieuwe contract zou hebben? dan kunnen ze je niks meer maken hé.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 13:46
jenniegirl

hoi hoi

ff m,n melding maken

ik lees vanavond wel ff bij

hier nog steeds niets loos

groetjes jennie

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 20:12
mascha van der Kwaak

Jenny; Hoe was het bij de Gyn??

Jennie; Ik heb je gesignaleerd..hahahaha!!!!

Ga hier lekker onderuit op de bank ben dood-op!!

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 20:28
stimpy

Cindy: jammer dat je de wens naar een wteede nog even moet uitstellen, maar een opleiding deon is ook leuk en belangrijk en nu kan het nog

Mascha : fijn dat je weer goedgekeurd ben, alleen jammer dat je het wat rustiger aan moet doen.
Hoe ging het slapen van Mika op zijn nieuwe kamertje?

Jenny: hoe was het bij de gyn?
Wat leuk dat jullie er nog even tusssen uit gaan.

Hier was het ook het plan om nog een dag of 4 te gaan kamperen, maar het weer gooit roet in het eten

Jennie: Het wordt wel spannend nu.
Kijk toch iedere dag even snel hier, heb alleen vaak geen tijd om te reageren

Hier gaat alles goed, met mijn bekken gaat het redelijk, als ik maar voldoende rust hou.
Een uurtje lopen op eigen tempo gaat goed, maar dan heb ik echt last van mijn lies en een zwaar en moe gevoel in mijn benen.

Sinds maandag hebben we een pup wat erg veel tijd en energie kost, maar na de bavalling zag ik het niet zitten om er aan te beginnen en ik wil gewoon een waakhond (je) hebben voor als Martijn nachtdienst heeft en nu ben ik veel tijd en ben ik thuis, alleen Niels wordt er wel hyperactief van.

Zo dames ga hubbie weer even gezelschap houden.
SPreek jullie

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 23:04

Hoi allemaal

Hier net van werk thuis.
Nou het was pittig 2 avonddiensten achter elkaar!
Erg misselijk en pijn in me lies/buik aan de linkerkant.
Trok het bijna niet meer gister.Te druk denk met werk.
En Jenny :ja ik vertel het ook niet voor sept maar ze moeten
me nu een jaarcontract of vast aanbieden anders moet ik weg officieel.
Bij een jaarcontract ben ik er gewoon weer in juni 09 dus werk
niet bijna niks in dat jaar en dit jaar ook nog tot aan feb 2009.

Ik zie het wel.Eerst maar naarde vk volgende week.

ga nu snel plat liggen!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:52
Jenny

Gisteren bij de gyn was alles goed. Casper zit nog hoog en droog. Opening: een vingertopje dus nog geen probleem. 't zal er niet direct uitvallen (ook al een geruststelling voor dit weekend, hihi). Die harde buiken horen er gewoon bij zeker? de kleine zit wel mooi met 't hoofdje naar beneden dus da's ook al goed en de kans dat het nu nog zou keren is heeeeeeel klein. Waar ik wel van verschoot: onze kleine weegt op dit moment al zo'n 2.500 kg,... Aj aj, 't zal een brokje worden. (en ik ben nog maar 2 kilo bij). Hoofdomtrek en beenlengte juist één week voorop op schema. Ze heeft wel gezegd dat ze vanaf 34 weken (nu maandag dus) er niks meer aan doen om het tegen te houden mocht het in gang schieten. Dat was wel effe slikken en doet je toch beseffen dat elke dag je laatste kan zijn.

Straks vertrekken we dus tot en met maandag naar Duitsland. lekker genieten. Ben al benieuwd wat we vanavond gaan eten,

Oh ja, ik heb net de foto's van onze reportage doorgekregen. ze zijn prachtig!!! kan echt niet kiezen, ga er eens lang moeten over nadenken. en ik wil er zeker ook één grote voor in de living te hangen. zucht,...

Fran, hopelijk krijg je een vast contract hé.

Stimpy, 't ziet er naar uit dat het volgende week goed weer zal worden hé, misschien kan je dan nog eens gaan kamperen. fijn een nieuw hondje in huis. wat voor soort is het?

jennie, echt lang kan het nu toch niet meer duren hé.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:47
Cindy

Mascha, wat goed dat Mika zo goed ging slapen in zijn nieuwe grote bed! Wat je bekken betreft, je kan het idd beter rustig aan doen he. Ik had ook bekkeninstabiliteit en ik kan nu eenmaal niet goed stilzitten. Dus gebeurde het wel eens dat mijn bekken ineens niet meer goed zat of kraakte of zo. Niet aangenaam!

Stimpy, wij gingen normaal ook 4 dagen kamperen met mijn schoonfamilie. Ik keek er wel naar uit, maar met dat slechte weer hebben we het toch maar verplaatst naar volgende week. Het weer zou dan beter zijn he. Mss kunnen jullie dat ook doen. Een pup is wel leuk zeg. Maar je zal je bezigheid er wel mee hebben he.

Fran, je zal moeten afwachten he. Ik zou ook wachten tot erna om het te vertellen. Als ze je toch geen contract aanbieden, dan maakt het toch niets meer uit. Ik hoop voor jou natuurlijk dat je wel een vast contract krijgt! En dan kunnen ze je idd niets meer maken.

Jenny, wat goed dat alles nog goed gaat met je kleintje en dat de foto's zo goed gelukt zijn. Nu kan je zeker genieten van je tripje naar Duitsland. Veel plezier!

Jennie, het zal idd niet lang meer duren. Hou ons op de hoogte he!

Hier niet veel nieuws. Yonah doet het nog prima. Hij is gisteren 10 maanden geworden. Wat gaat het toch snel he! Mijn ouders kwamen eergisteren ook terug uit vakantie. Gisteren met Yonah langs geweest. Hij heeft er weer veel plezier gemaakt. Mijn ouders en zussen hadden hem natuurlijk gemist en konden niet wachten om hem terug te zien. Ik ben nu zelf druk bezig met alles regelen voor mijn uitkering. Vanaf 21 juli ben ik uitkeringsgerechtigd. Doordat de opleiding die ik ga volgen voor een knelpunberoep is, behoud ik mijn uitkering. Leuk surplusje!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:04
zonneke

Online Status
Zo wat spannend zeg ik ben benieuwd naar de bevallingsverhalen hier Jullie hebben bijna allemaal al een bevalling meegemaakt is het dan minder eng nu of is het normaal dat je beetje kippenvel voelt voor het "moment"

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:46
jenniegirl

hallo allemaal

hier ben ik weer
nog niks loos ja de krampen wel maar ja zet niet door

zonneke ik vind het zelf minder eng , ik maak me er ook helemaal niet druk over.

cindy 10 maanden alweer het gaat snel he!
goed nieuws dat je je uitkering houdt dat scheelt toch weer een paar centen in de maand

jenny gelukkig dat het goed was bij de gyn en mijn verlos die zij datt als je van een 2de zwanger bent dat de meesten al een klein openingetje hebben.
en het valt er idd niet zo snel uit (alhoewel dat soms wel makkelijk is met de bevalling hihi)
en idd als je kleintje zo door groeit dan heb je ook wel een lekker stevig kindje alleen maar voordeel toch.

fran wat een beetje nare situatie op je werk zeg
ik hoop dat je natuurlijk een vast contract krijgt
en doe het ook maar ff lekker rustig aan want je moet nu ook een beetje om je zelf denken he!

stimpy wat leuk een pup
heb je misschien wel ff een beetje werk aan, maar het mooiste is dat ze straks wel allemaal met elkaar opgroeien.
wat voor een pup hebben jullie?

mascha hoe is het met jou?
kun jij het allemaal nog een beetje volhouden , ook jij moet je rust nemen he.
want jij bent ook maar zo,n bezig bijtje

zo dit was het eerst ff voor vandaag.
vanavond hebben we een bbq ik weet niet hoe ze dat doen
want ben me niet van plan nat te laten regenen.
maar daar zullen ze wel een oplossing voor hebben.
nou rustig aan doen allemaal
groetjes jennie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:27
mascha van der Kwaak

Jennie; Nog steeds niet zie ik!! Het gaat nu niet lang meer duren hoor!!

Stimpy; Wat leuk een puppie, kan me voorstellen dat wanneer je 's nachts veel alleen bent je dat toch een veiliger gevoel geeft!

Hier ook niet bang voor de bevalling, maar dat was ik bij Mika ook niet! Ik zei altijd maar; Het moet er toch uit!!
Nu heb ik een erg snelle bevalling gehad dus kan niet meepraten over de urenlange pijnlijke weeen!

Hier gaat alles lekker nu, heb net heerlijk 2 uurtjes geslapen en heb wat minder pijn nu!
Moet gewoon mijn eigenwijze ik aan de kant zetten en wat meer rust nemen, maar dat ben ik niet zo gewend! Bij Mika heb ik tot de dag van de bevalling nog alles kunnen doen!
Maar ach er is er al eentje doorgeweest hé dus het is allemaal iets weker en soepeler!

Ik ga nu lekker naar buiten, Pat is daar met Mika aan het spelen!

Geniet van jullie dag en tot later!

Mascha

Ps. Mika heeft vannacht en vanmiddag weer heerlijk in het grote bed geslapen dus dat gaat helemaal goedkomen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]